שתף קטע נבחר

מאזדה 6: מתיחת הפנים

המכונית שכבשה בסערה את שוק המשפחתיות הגדולות בישראל, עוברת מתיחת פנים. אנשי הליסינג היכונו - כל השינויים שבקרוב תפגשו

המשפחתית הגדולה של מאזדה, ה-6, זוכה כצפוי עם פתיחת תערוכת ז'נבה למתיחת פנים ראשונה מאז הוצגה לפני שלוש שנים בדיוק - בז'נבה 2002. כפי שניתן לראות מתמונות ופרטים ראשוניים שמאזדה חושפת כעת, מדובר במתיחת פנים קלה בלבד, השומרת על הנוסחה המוכרת ומעדכנת אותה כדי לסייע לה להישאר "רעננה", כנגד מתחרות צעירות ממנה.


 

מה התחדש?

 

מבט ראשון בדוכן הגדול של מאזדה מגלה כי מדובר בשינוי עיצוב קליל. מעין עדכון די מתבקש לאור גילה של ה-6 הפופולרית. יחידות תאורה חדשות, צרות וארוכות במעט, סבכה קדמית שונה ופגושים אגרסיביים יותר. כך גם מאחור, עם יחידות תאורה ופגוש אחרים. הסך הכל נראה מעט אגרסיבי יותר, צעקני מעט, עם אובדן מסוים של האלגנטיות הנעימה בגרסה המקורית.

 

בתא הנוסעים, לעומת זאת, ניכר שיפור של ממש באיכות החומרים, הגם שהעיצוב נותר כמעט ללא שינוי. כעת כוללת סביבת הנהג הגה בעיצוב חדש, גוונים שונים לקונסולה ולוח מחוונים שונה במקצת. המושבים מרופדים בחומרים איכותיים יותר, חלק מתהליך כולל שאמור לאפשר סביבת נסיעה שקטה ונעימה מבעבר. לכך יסייע כיול חדש למתלים, שעשוי לטפל בנוקשות המוגזמת לעיתים של ה-6.

 

עוד התחדש, הפעם מתחת למכסה המנוע. כעת מוצעות יחידות כוח מוכרות, אך חזקות יותר. עם תוספת הספק ומומנט לדיזלים הלא רלוונטיים עבורנו, תיבות שישה הלוכים ידניות (אף הן לא ממש אצלנו) ל-2.0 ו-2.3 ליטר וחשוב מכל - תיבת חמישה הילוכים אוטומטית עם תפעול ידני המוצעת בשני מנועי הבנזין הבכירים.

 

גם מנוע הבנזין החשוב ביותר לשוק המקומי, ה-2.0 ליטר, זכה לשדרוג קל ומספק כעת 147 כ"ס במקום 141 בעבר, לצד שינויים למערכת הזרקת הדלק שתרמו לתצרוכת נמוכה יותר, כך מאזדה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מאדה 6 אחרי מתיחה
תא נוסעים משופר
העיניים
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים