שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    השגרירים

    איתן שוורץ? את הייצוג האמיתי של ישראל ברחבי הגלובוס לקחו על עצמם דוגמנים ודוגמניות כחול-לבן, שפרצופם מקשט קמפיינים של המותגים המובילים בעולם. למשרד החוץ יש מה ללמוד

    יאנה גור, 22

    סוכנות: ארט פורם

     

    מידות: גובה 1.74 מ', שיער חום כהה, עיניים כחולות, חזה 83, מותניים 60, ירכיים 89, נעליים 39

     

    טבילת אש ראשונה: קטלוג של "דלתא" לפני כארבע שנים. ברזומה: קטלוג של ג'יאפרנקו פררה, קמפיין עולמי של "פופה", קטלוג של BGN, קטלוג של כריסטיאן לקרואה, צילומים לכתבות במגזיני אופנה כמו "ווג", "אל", "סטייל", "קוסמופוליטן", "ניילון", "מארי קלייר", "אל" ועוד. למה לא בארץ? "מבחינה כלכלית הרבה יותר משתלם לעבוד בחו"ל, מה גם שיש מבחר עצום של מעצבים וההפקות מאוד מושקעות. זו גם חוויה אמיתית להסתובב בעולם, בשנים האחרונות הספקתי להיות במקומות שאנשים לא היו בהם בכל חייהם". כמה? כ-20 אלף דולר לג'יאפרנקו פררה. מה הלאה? "אמשיך עד שאגיע להישגים שהצבתי לעצמי - לקטוף כמה שיותר קמפיינים נחשבים".

     

    שירז טל, 30

    סוכנות: DNA - רפי עגיב

     

    מידות: גובה 1.78 מ', שיער חום כהה, עיניים ירוקות-אפורות, מכנסיים 38-36, חולצה S, נעליים 40

     

    טבילת אש ראשונה: "הפנים של שנות ה-90 היתה החשיפה הראשונה, ואני לא ממש זוכרת מה היתה העבודה הראשונה שלי, זה היה די מזמן". ברזומה: דולצ'ה & גבאנה, גוצ'י, דיור, איב סן לורן, קמפיין לסוניה ריקייל, קמפיין בושם ל- Salvatore Ferregamo, ארמאני, ורסאצ'ה, גאפ, קמפיין עולמי להלנה רובינשטיין, קמפיין עולמי ל"פנטנן", קמפיין עולמי ל"אליני" וכתבות במגזיני אופנה בכל העולם. למה לא בארץ? "למרות שאני אוהבת הרבה יותר לעבוד בישראל, לעבוד בחו"ל משמעו אפשרויות בלתי מוגבלות מבחינת הקריירה בכל התחומים - אופנה, קולנוע, טלוויזיה. גם השכר גבוה מאוד,ויש הרבה יותר לקוחות". כמה? כ-800 אלף דולר לקמפיין "הלנה רובינשטיין". מה הלאה? "קמפיין עולמי של לנקסטר בשנתיים הקרובות".

     

    אנחל בונני, 28

    סוכנות: לוק

     

    מידות: גובה 1.83 מ', שיער חום בהיר, עיניים ירוקות, חולצה M, מכנסיים 42-40 נעליים 43

     

    טבילת אש ראשונה: "קמפיין ל'דלתא' לפני ארבע שנים". ברזומה: עמנואל אונגרו, רמי מרטין, ז'אן פול גוטייה, כתבות אופנה במגזיני אופנה בניו יורק ובפריז כמו "ספון", GQ ועוד. למה לא בארץ? "הכסף והאיכות שיש בחו"ל אין בארץ, ואם הייתי מתמקד רק בארץ, לא הייתי מגיע לקמפיינים כמו של אונגרו או גוטייה". כמה? כ-25 אלף פאונד לרמי מרטין. מה הלאה? "אני מאוד אוהב לשיר, התחלתי ללמוד פיתוח קול באופן פרטי ואני מתכוון להירשם לסדנת משחק, בתקווה שהבמה תהיה הדבר הבא שלי".

     

    איתי טרבלסי, 26

    סוכנות: לוק

     

    מידות: גובה 1.88 מ' שיער חום כהה, עיניים ירוקות חולצה M, מכנסיים 40, נעליים 44

     

    טבילת אש ראשונה: "לפני כשלוש שנים, קמפיין של חברת ביטוח ושל Kenvelo. אני לא זוכר מה היה הראשון". ברזומה: קטלוג חורף 2006 של דולצ'ה & גבאנה, קמפיין אירופי לפולסוואגן, תצוגות באתונה וצילומים ל"פלייגירל", אתונה. למה לא בארץ? "אין כזה דבר דוגמן בארץ. בחו"ל מכירים במקצוע הזה ואין צורך לברמן בלילות כדי להשלים הכנסה". כמה? בין 1,000 דולר לפרויקט צילומים בארץ ל-100 אלף דולר בחו"ל, תלוי בהיקף העבודה. מה הלאה? "יכול להיות שהשנה אתחיל ללמוד פרסום, או שאצטרף לאחי, שהוא יבואן תכשיטים".

     

    ניר לביא, 26

    סוכנות: רוברטו

     

    מידות: גובה 1.85 מ', שיער חום עיניים כחולות חולצה L, מכנסיים 42, נעליים 45

     

    טבילת אש ראשונה: "בגיל 14 השתתפתי בתצוגות בבתי מלון, אבל באופן מקצועי זה היה קטלוג של Kenvelo לפני שלוש שנים". ברזומה: ג'ורג'יו ארמאני, "פופה", וולה", כתבות אופנה ב"ווג", GQ ועוד. למה לא בארץ? "בארץ להיות דוגמן זה תחביב לשעות הפנאי, בחו"ל זו עבודה לכל דבר". כמה? 3,000-2,500 יורו ליום לעבודה. מה הלאה? "להמשיך בדוגמנות עוד כמה שנים ואז לפתוח עסק משלי, כנראה בתחום האופנה".

     

    חוה מונד, 22

    סוכנות: עלית מודלס

     

    מידות: גובה 1.75 מ', שיער חום בגוונים בהירים, עיניים כחולות-ירוקות, חזה 81, מותניים 62,

    ירכיים 86, נעליים 39.

     

    טבילת אש ראשונה: "התחלתי בחו"ל לפני כשנה וחצי, בכתבת 12 עמודים ב'מרי קלייר'".

    ברזומה: ארמאני ג'ינס, פרנץ' קונקשן, תצוגות של שאנל ואיב סן לורן, כתבות במגזיני האופנה "ווג", "אל" ו"קוסמופוליטן". למה לא בארץ? "למה לא? הצטלמתי לקמפיין הקיץ הנוכחי של 'גולף'". כמה? כ-50 אלף דולר לארמאני ג'ינס. מה הלאה? "כרגע אני חיה בלונדון, עובדת בדוגמנות ומקווה לתפוס קמפיינים שווים".

     

    אורלי באומן, 27

    סוכנות: רוברטו

     

    מידות: גובה 1.78 מ', שיער חום, עיניים חומות, חזה 88, מותניים 60, ירכיים 88, נעליים 40.

     

    טבילת אש ראשונה: "לפני כתשע שנים. ארבעה ימים אחרי שהתחלתי לדגמן, הצטלמתי לפמינה". ברזומה: אסקדה, drofloW, טריומף, סרטון פרסומת עם גאי ריצ'י, תצוגות בשבועות האופנה, ביניהן של ארמאני ופילוסופי עם נעמי קמפבל, צילומים למגזיני אופנה. למה לא בארץ? "ישראל היא לא כמו מילאנו או פריז". כמה? כ-20 אלף דולר לקמפיין, קמפיינים גדולים יכולים להגיע ל-100-120 אלף דולר. מה הלאה? "יש לי הרבה כיוונים שאני חושבת עליהם - לפרסם את הספר שאני כותבת, ללמוד משפטים, לפנות למשחק או לפתוח איזה עסק עם כל הכסף שחסכתי".

     

    בר רפאלי, 20

    סוכנות: DNA - רפי עגיב

     

    מידות: גובה 1.74 מ', שיער חום בהיר, עיניים כחולות, מכנסיים 36, חולצה S, נעליים 39.

     

    טבילת אש ראשונה: "בסרטו של עמוס גוטמן 'חסד מופלא', בתפקיד אוטיסטית". ברזומה: פופה, אוניל, מוטיבי, "ספורטס אילוסטרייטד", כתבות אופנה ב"אל", ב"קוסמופוליטן" ועוד. למה לא בארץ? "היציאה לחו"ל היא דבר טבעי, כי ברגע שבארץ הקריירה כבר מפותחת, מנסים לבדוק עד לאן אפשר לצמוח. במקביל, הקריירה שלי בארץ ממשיכה להתנהל, וזה לא פוגע אחד בשני". כמה? כ-50 אלף דולר לקמפיין "פלפל" בארץ. בחו"ל זה עולה יותר. מה הלאה? "באוגוסט אני מצטלמת שוב ל'ספורטס אילוסטרייטד', ואז נראה".

     

    מורן עזריה, 18

    סוכנות: עלית מודלס

     

    מידות: גובה 1.74 מ', שיער חום, עיניים ירוקות, חזה 84, מותניים 55, ירכיים 87, נעליים 39.

     

    טבילת אש ראשונה: "השתתפתי בתחרות עלית מודלס 2004". ברזומה: "רק עכשיו התחלתי עם חו"ל והצטלמתי לקמפיין של פאוסט פריז ולמגזין אופנה באיטליה". למה לא בארץ? "אני לא פוסלת עבודה בארץ, פשוט יצא שההצעות זרמו מחו"ל". כמה? כ-15 אלף דולר לפאוסט פריז. מה הלאה? "מקווה להצטלם לבתי אופנה גדולים. גוצ'י הוא המטרה הנוכחית".

     

    אסתי גינזבורג, 15

    סוכנות: עלית מודלס

     

    מידות: גובה 1.72 מ', שיער בלונדיני, עיניים ירוקות, חזה 80, מותניים 57, ירכיים 87, נעליים 39

     

    טבילת אש ראשונה: "שער ב'לאשה' בספטמבר 2004". ברזומה: ברברי, פרנץ' קונקשן, פול אנד בר העולמי, הפקות אופנה ב"גלאמור" הבריטי ובאמריקאי. למה לא בארץ? "מחכה לדבר הנכון, ובינתיים - חו"ל". כמה? כ-80 אלף דולר לקמפיין "ברברי". מה הלאה? "אני חיה את הרגע ולא ממהרת לשום מקום".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    יאנה גור
    צילום: אייל נבו
    צילום: תומריקו
    שירז טל
    צילום: תומריקו
    איתי טרבלסי
    חוה מונד
    אורלי באומן
    אסתי גינזבורג
    לאתר ההטבות
    מומלצים