שתף קטע נבחר

סיטיגרופ איבדה קלטות עם מידע אישי של לקוחות

הקלטות, ובהן פרטים לגבי 3.9 מיליון לקוחות, הועברו באמצעות UPS. יש סכנה - אולי קלושה - כי פושעים יעשו שימוש בחומר: שמות, מספרי חשבון, מספרי ביטוח-לאומי

חטיבה של ענק הבנקאות סיטיגרופ איבדה קלטות עם מידע אישי של 3.9 מיליון לקוחות. פרשנים אמרו כי זהו מחדל המידע הבנקאי הגדול ביותר שנרשם בארה"ב.

 

הקלטות - ובהן פרטים כגון שם, מספר ביטוח-לאומי, מספר חשבון-בנק - אבדו במהלך העברתן, באמצעות חברת השילוּח UPS, מחטיבת סיטיפייננשל אל לשכה המבצעת למען הבנק הענקי את התחשבנויות האשראי.

 

סגן נשיא בסיטיגרופ, קווין קסינג'ר, אמר כי "קטן" הוא הסיכון לפגיעה בלקוחות בעקבות האובדן; מדובר בלקוחות שכבר קיבלו את ההלוואות שלהם, ולא ניתן לקבל אשראי נוסף מסיטיפייננשל ללא אישור מאת הלקוחות עצמם. הוא הבטיח כי למן תחילת יולי, מידע זה יועבר בצורה דיגיטלית תוך שימוש בהצפנה. פרשנים רמזו כי העניין אשר קסינג'ר מדבר עליו אינו התחום היחיד שבו יכול להיגרם נזק ללקוחות הבנק.

 

UPS אישרה כי איבדה את הקופסה שהכילה את הקלטות: "אנו מצטערים על כי איננו מצליחים למצוא את החבילה שאבדה" - אמר דובר מטעמה. הוא הבהיר: "חיפשנו באורח מקיף, ולא נמצאה כל עדות לכך שהחבילה נגנבה".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים