פנים חדשות לקרייזלר PT קרוזר
הרכב הנוסטלגי קיבל חזית חדשה ומתונה יותר, לצד שינויי עיצוב נוספים. המטרה: לעורר את הביקוש, שהולך ומצטמצם משנה לשנה. והפעם, הוא יגיע לישראל עם מחיר תחרותי
קרייזלר ביצעה מתיחת פנים ל-PT קרוזר, רכב הרטרו הייחודי אותו הציגה בינואר 1999. עם השקתו, לפני שש שנים, זכה ה-PT להצלחה מסחררת בארצות הברית, תודות לעיצוב החיצוני הנוסטלגי והמעניין. אבל בשנים האחרונות הוא איבד את מעמדו האופנתי, ובקרייזלר מקווים שהעדכון יסייע לו לחזור לרשימת הקניות של האמריקנים.
צעד לאחור
בקרייזלר ביצעו צעד לאחור בכל הנוגע לעיצוב החיצוני. לעומת ה-PT המקורי, מציע הרכב המחודש סבכה קדמית צנועה יותר שמסתיימת בפגוש חדש. בעבר המשיכה הסבכה גם מתחת לפגוש.

בנוסף לכך, ישנן יחידות תאורה חדשות, פנסי ערפל עגולים, חישוקים חדשים במידות "15, "16 או "17 בהתאם לגרסה, סמל קרייזלר גדול (עוד) יותר מלפנים ושינויים קלים נוספים. ובסך הכל, נותר ה-PT נאה למרות הרוח השמרנית שתקפה את מעצבי קרייזלר.
עוד קצת כוח
בנוסף לשינויי העיצוב, ביצעו האמריקנים גם שדרוג לתא נוסעים. כעת ישנם מחוונים גדולים יותר, כמו גם הקפדה יתרה על איכות החומרים וההרכבה, מבטיחים בקרייזלר. כן שופר בידוד רעשי המנוע והרוח.
קרייזלר נצלה את ההזדמנות זאת לביצוע שדרוג קל למנוע ה-2.4 ליטר טורבו הבכיר, שיציע מעתה 230 כ"ס במקום 220 בעבר. בנוסף אליו יוצעו 2.4-טורבו עם הספק מופחת של 180 כ"ס כמו בעבר, וכמובן מנוע 2.4 ליטר אטמוספרי שימשיך להציע 150 כ"ס.
זה האחרון הוא גם החשוב ביותר לשוק הישראלי, אליו צפוי ה-PT לשוב בעתיד הקרוב. הוא יעשה זאת בגרסת ה-150 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית, ובמחיר תחרותי משמעותית מזה השערורייתי שהוצמד לו בעבר. למעשה, כפי שסיפרנו בעבר, ה-PT יוכל להתחרות מול מאזדה 5 החדשה ודומיה ובמשפחתיות הגדולות (הונדה אקורד ואחרות), עם תג מחיר שינוע בין 165,000 ל-170,000 שקלים.