שתף קטע נבחר

איקאה לא נערכה כראוי למבצע ונאלצה לסגור דלתות

"לרגעים המצב גבל ממש בסכנת חיים", העיד אחד הלקוחות, שבילה בחנות בין השעות 20:30-23:00 במוצאי שבת - רוב הזמן בתור לקופה. השיא נרשם בשעה 21.30, כשעה לאחר פתיחת החנות, אז נסגרו דלתותיה מחוסר אפשרות להכניס לקוחות נוספים

האם שווה להידחף, להידחס, להצטופף ולהתרגז כדי לקנות כמה פריטים בשקל? ואיך ייתכן, שחנות של רשת בינלאומית מכובדת מכריזה על מבצע שסוחף המונים - אך אינה יכולה לתת להם מענה?

 

ביום שישי האחרון החל המבצע של רשת הרהיטים איקאה מיליון פריטים בשקל. קערות, צלחות, פנסים, שתילים ועוד כ-20 פריטים נוספים, כולם בשקל אחד, הביאו בסוף השבוע יותר מ-25,000 איש לפתחי החנות.

 

ייתכן שלא כולם רצו לרכוש דווקא את החפצים הקטנים שנמכרו במסגרת המבצע. ייתכן גם, שבין הקהל היו רבים אחרים, שהחליטו שתחילת החופש מהווה הזדמנות טובה לקנות את הספה או השולחן שאותם תכננו לקנות ממילא. אבל אלה

וגם אלה נאלצו בסוף השבוע להידחף בכניסה, לתמרן עם עגלת הקניות, לחפש לשווא איש מכירות פנוי ולבסוף לעמוד בתורים אינסופיים בקופות.

 

"לרגעים המצב גבל ממש בסכנת חיים", העיד אחד הלקוחות, שבילה בחנות בין השעות 20:30-23:00 במוצאי שבת - רוב הזמן בתור לקופה. השיא נרשם בשעה 21.30, כשעה לאחר פתיחת החנות, אז נסגרו דלתותיה מחוסר אפשרות להכניס לקוחות נוספים.

 

"מספר דקות אחר-כך יצא אלינו נציג החנות והכריז כי 'כל הפריטים בשקל נגמרו' וכי מי שמעוניין בפריטים אחרים מתבקש

לחכות בסבלנות", סיפרה אחת הלקוחות, "מאחר שכבר הייתי מותשת ממריבות על חניה ומהתור הממושך בכניסה ויתרתי ונסעתי הביתה, למרות שהתכוננתי לקנות מיטה".

 

מהנהלת איקאה נמסר בתגובה: "החברה לקחה בחשבון מראש את היקפי ההיענות ולכן נערכה עם מלאי גדול וכוח אדם מספק. עובדי איקאה והצוותים בחנות היו ערוכים תוך שמירה על בטחונם ובטיחותם של הלקוחות. יתרה מזאת, הופעב

לה כניסה מבוקרת לחנות על מנת להימנע מצווארי בקבוק, ומים קרים חולקו לממתינים כדי להקל על ההמתנה. בנוסף, לרווחת הלקוחות נוספו עמדות לעיטוף ולאריזה של המוצרים שנכרכו ואף הוגש סיוע באריזה על די צוות עובדי החנות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוד הכהן
מבצע פריט בשקל: "לרגעים המצב גבל בסכנת חיים
צילום: דוד הכהן
מומלצים