שתף קטע נבחר

גיתם זכה בפרס יצירתיות על קמפיין יח"צ בתחרות בינ"ל

קמפיין דגל האור של עלם זכה בפרס העולמי ליצירתיות של האיגוד הבינלאומי ליחסי ציבור

קמפיין דגל האור, מסע יחסי הציבור של עלם למען נוער בסיכון, זכה בפרס העולמי ליצירתיות של האיגוד הבינלאומי ליחסי ציבור (IPRA) לשנת 2005.

 

במסגרת הפרויקט, תרמו אזרחים לעמותת עלם באמצעות משלוח הודעות SMS, כאשר כל הודעה מדליקה נורה בדגל אורות ענק שהוצב סמוך לכביש החוף באזור
חדרה. הזוכה בפרס הוא משרד יחסי הציבור, גיתם פורטר נובלי, שיזם והפיק את הפרוייקט בשיתוף עם עמותת עלם. המשרד התחרה על התואר עם 239 עבודות שהוגשו ע"י סוכנויות מכל רחבי העולם.

 

התחרות, שתוצאותיה פורסמו השבוע נחשבת לחשובה בעולם בתחום יחסי הציבור. השנה זכו 25 מסעי יחסי ציבור מ-11 מדינות שונות בפרסי הזהב העולמיים של האיגוד הבינלאומי ליחסי ציבור, אך זהו הפרס היחידי שניתן על ידי השופטים עבור יצירתיות.

 

ארנה גור-אל, מנכ"ל גיתם פורטר נובלי, אמרה כי הענקת הפרס מוכיחה את העיקרון לפיו מסע יחסי ציבור מוצלח הוא זה המשלב יצירתיות על מנת להבטיח אפקטיביות. לפני פחות משלושה שבועות, זכה דגל האור גם בפרס אפי, הישראלי, המוענק לקמפיינים האפקטיביים ביותר של השנה.

 

לדבריה, דגל האור היה הקמפיין הראשון בעולם שהעביר את תהליך התרומה לקהילה מאיסוף מ"דלת לדלת" – לתהליך טכנולוגי, ללא גורמים מתווכים, ותוך קישור מיידי בין פעולת התרומה ובין חשיפתה לציבור הרחב. בעקבות ההדים אותם עורר מסע יחסי הציבור בחו"ל, התבקשה גיתם לחלוק את הידע אותו צברה עם סוכנויות אחרות המאוגדות במסגרת פורטר נובלי.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים