שתף קטע נבחר

אברבוך ודוגדקו אתלטי השנה

יקבלו מענק של 2,500 שקלים באליפות ישראל באתלטיקה

במסגרת אליפות ישראל באתלטיקה (23-24 ביולי), יוכתר אלכס אברבוך לאתלט השנה על הישגיו בשנת 1999 - מקום שלישי באליפות העולם בקפיצה במוט ושיפור השיא הישראלי ל-5.81 מטרים. אולגה דוגדקו נבחרה לאתלטית השנה עקב שיפור השיא הישראל ב-400 מטרים משוכות (56.75 שניות). כל אחד מהאתלטים ייהנה ממענק של 2,500 שקלים.

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים