שתף קטע נבחר

סקר TIM: גוגל ישראל מתחזק בראש

הגירסה הישראלית של מנוע החיפוש שומרת על מעמדה כאתר הנחשף בישראל, על פי סקר האינטרנט התקופתי של TNS טלסקר. גידול גם ל-ynet. תוכנת MSN מסנג'ר - הנחשפת ביותר בישראל

גוגל שומר על מעמדו כאתר הנחשף ביותר בישראל, על פי TIM, סקר האינטרנט התקופתי של חברת TNS טלסקר, שנערך בחודשים ינואר עד יוני, 2005.

 

הסוקרים מדווחים על גידול של כ-4.4 אחוזים לעומת הסקר הקודם בשיעור הגולשים הישראלים המדווחים כי הם נחשפים לאתר. שיעור החשיפה השבועית של אתר וואלה עמד במקום, ynet גדל בכשני אחוזים, אתר MSN ישראל (ביחד עם הוטמייל - הישראלי והעולמי) ירד בכשניים וחצי אחוזים, ל-35.8 אחוזים.

 

עוד נתונים הראויים לציון: אתר נענע ממשיך לרדת, זה הסקר השני ברציפות, והפעם מדובר ב-2.7 אחוזים, אתר NRG ירד ב-1.6%, יאהו! רשם ירידה של כחמישה אחוזים. גם אתר תפוז יורד, ב-1.5%, ואילו בתחום אתרי החדשות הכלכליים מעניין לציין כי אתר גלובס נחלש מעט, בעוד אתר דה מארקר מתחזק בכמעט שני אחוזים. ועדיין גלובס הוא האתר הכלכלי הנחשף ביותר.

 

בסקר נבדקו שיעורי החשיפה של אתרי מסחר אלקטרוני ותוכנות מסרים מידיים. לפי הממצאים, תוכנת המסרים המידיים MSN מסנג'ר היא הפופולרית ביותר בישראל עם 35.5 אחוז חשיפה (עליה קלה), לאחריה ICQ עם 31.1 אחוזי חשיפה ואילו ל-יאהו! מסנג'ר 4.3 אחוזי חשיפה בלבד. אתר המסחר האלקטרוני הנחשף ביותר הוא וואלה שופס, אחריו נטאקשן, ו-P1000.

 


סקר TIM - חשיפה לאתרים, אביב 2005

סקר TIM - חשיפה לאתרים, אביב 2005
אתר מאי-יוני, 2005 - באחוזים נובמבר, 2004 - באחוזים מאי-יוני, 2004 - באחוזים
גוגל 66.4 62 54.9
וואלה 57.3 57.4 55.5
ynet 44.1 41.9 38.6

Hotmail

ו-MSN

(com ו-co.il)

35.8 38.3 34.7
נענע 30.6 33.3 32.8
NRG מעריב 21.8 24.3 20.2
תפוז 19.8 21.3 19.2
יאהו! 16.3 21.2 19
סטארט 14.9 15.9 13.4
הארץ 11.7 14 12
One 12.6 13.4 14.2
דפי זהב 11.2 12.4 10
גלובס 10.2 10.5 9.4
דה מארקר 9.5 7.6 6.9
Goop 6.6 7.1 7.8

 

הסקר נערך בקרב מדגם ארצי ומייצג של 1,700 משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה מקרב האוכלוסייה היהודית בישראל. כמקובל בסקרים כאלה, כל נשאל נתבקש לציין באופן בלתי נעזר אם ומתי ביקר באתר כלשהו מרשימת אתרים שהוצגה בפניו בשבוע שקדם לסקר.

 

יש לציין, כי שיטה זו יעילה לבדיקת חשיפת הגולשים למותג של אתר ופחות

סקר TIM, אביב 2005 - חשיפה לאתרים על פי גיל
  גילאי 13-17 גילאי 18+
גוגל 68.9 65.9
וואלה 73.4 54.5
ynet 27.9 47.0
Hotmail ו-MSN 35.1 35.9
נענע 55.6 26.1
NRG מעריב 10.8 23.8
תפוז 22.3 19.3
הארץ 1.8 13.5

 יעילה למדידת הפופולריות של האתרים בפועל. הנתונים לא מייצגים את שיעור המבקרים באתר בפועל, אלא אומדן החשיפה (Reach)  בלבד, או שיעור האנשים השונים שביקרו, לפחות פעם אחת, בכל אתר בשבוע שקדם לסקר.

 

על פי ממצאים ראשונים מתוך הסקר, שפורסמו בשבוע שעבר, מדי יום נמצאים באינטרנט כ-2.3 מיליון ישראלים, לפחות, ושיעור הגולשים הכולל עומד על 3.4 מיליון. מדובר בעליה של 200 אלף גולשים לעומת הסקר הקודם, אך ניכרת האטה בקצב החדירה של האינטרנט לבתים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים