שתף קטע נבחר

אינטרנט זהב רוכשת 50% מפורטל TIPO

כצעד נוסף להרחבת החשיפה לשוק הפרסום באינטרנט, רכשה החברה 50% מבעלת השליטה בפורטל הילדים TIPO

חברת אינטרנט זהב, ספקית האינטרנט והשיחות הבינלאומיות, רוכשת 50% מחברת הייפ (Hype Active Media), בעלת השליטה ומפעילת פורטל האינטרנט לילדים TIPO. סכום הרכישה לא נמסר.

 

TIPO נחשב לאתר האינטרנט לילדים המוביל בישראל. בחודש יולי 2005, נצפו באתר 30 מיליון דפים. כמות זו מדרגת את האתר כבעל שיעור הצפיה הגדול ביותר לילדים ונוער בגילאים 8-15.

 

על פי תנאי ההסכם, אינטרנט זהב, באמצעות חברת הבת גולדמנייד, תרכוש 50.1% ממניות השליטה. עם זאת מייסדי הייפ ימשיכו לקחת חלק פעיל בהפעלת וניהול החברה. אלי הולצמן, מנכ"ל אינטרנט זהב, ימונה ליו"ר הייפ.

 

לדברי הולצמן, "רכישה זו היא צעד נוסף במאמצנו להרחיב את להרחיב את חשיפתה של אינטרנט זהב לשוק הפרסום באינטרנט הצומח במהירות". הולצמן מעריך כי נתח הפרסום באינטרנט מגיע לכדי 4% מכלל תקציבי הפרסום בישראל, והפורטל מהווה נתיב פרסום ייעודי ויחודיי שצפוי לתפוס את תשומת לבם של המפרסמים.

 

טיפו הושק ב-2003, מציע מגוון תכנים ותוכנות לגילאים צעירים, הכוללים דואר אלקטרוני המובסס דף אינטרנט, מסינג'ר, חדרי צ'ט ופורומים. במהלך יולי 2005 ביקרו באתר כ-551 אלף גולשים.

 

עוד הוסיף הולצמן, כי בנוסף לפוטנציאל הפרסומי של טיפו, יש לאתר הכנסות ממכירת תוכן לספקיות הסלולר, בעיקר בשל הורדות של אייקונים ורינגטונים. הולצמן העריך רכישת הפורטל צפויה לתרום להכנסות אינטרנט זהב כבר ברבעון הקרוב.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלי הולצמן, מאמין בפרסום לילדים
אלי הולצמן, מאמין בפרסום לילדים
צילום: ישראל הדרי
מומלצים