המוזיקאית מירי בן-ארי בשת"פ מסחרי עם ריבוק
ריבוק יפיקו את הקליפ לסינגל הראשון מאלבום הבכורה של "כנרת ההיפ-הופ", בו תופיע בן-ארי לבושה בבגדים, נעליים ואבזרים של החברה. בנוסף, תהפוך בן-ארי לפנים החדשות בקמפיין של ריבוק "אני מי שאני"
הקליפ אמור לצאת בספטמבר השנה ברשתות המוזיקה הגדולות, ביניהן פיוז, MTV ו-BET. הסרטון יבויים על ידי פול שניידר, ויציג את בן-ארי ואת אמן הראפ סטיילס פי כשהם לבושים בבגדים ממותגים, נעליים ואביזרים של ריבוק.
במסגרת השותפות תהפוך בן-ארי לפנים החדשות של קמפיין הפרסום הגלובלי של ריבוק, "I am what I am", שכולל פרסום בעיתונות באינטרנט וקידום מכירות. עוד השתתפו בקמפיין: 50 סנט, כריסטינה ריצ'י, סטיבי ויליאמס ורבים אחרים.
סמנכ"ל השיווק של ריבוק, דניס בולדווין, אמר "ריבוק שמחה מאוד על השותפות עם מירי, מכיוון שהיא כוח יוצר בהתפתחות ההיפ-הופ. כחלוצה אמיתית בעולם המוזיקה, מירי מייצגת נאמנה את הרעיונות שמקדם הקמפיין "אני מי שאני" המותג שלנו, ביניהם אותנטיות ואינדיבידואליזם".
בן-ארי גדלה באזור המרכז, והחלה בלימודי מוזיקה קלאסית בגיל צעיר. הכנר אייזיק שטרן המליץ עליה כמועמדת למלגה מקרן התרבות אמריקה-ישראל. בהמשך הקריירה שלה התבססה בן-ארי כמוזיקאית ג'אז מוערכת. בשלב זה החלה להתעניין ב-R&B והיפ-הופ, ופיתחה סגנון מקורי שמשלב היפ-הופ, מוזיקה אורבנית ומוזיקה קלאסית. היא כתבה, הפיקה והופיעה עם מוזיקאים רבים, ביניהם בריטני ספירס, טוויסטה, ג'ניפר לופז, ג'אנט ג'קסון, פאטי לבל ועוד.
האלבום הראשון העצמאי שלה אמור לצאת לשוק בסתיו הקרוב.