שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הונדה סיוויק - עכשיו גם ארבע דלתות
    הונדה חושפת בארה"ב את גרסת הסדאן של הסיוויק, שתהיה ללא ספק המבוקשת מכולן באולם התצוגה של היבואן. לצדה הוצגו גם IMA היברידית, וקופה מסוגננת

    הונדה חושפת בארה"ב את הסיוויק האמריקנית החדשה, בגרסת קופה ספורטיבית למראה, וסדאן שימושית. את אירופה, חובבת המרכב הקומפקטי (שלוש וחמש דלתות), הן לא ממש מעניינות - אבל את השוק הישראלי בהחלט כן. הניסיון שלנו מלמד כי גרסת סדאן-אמריקנית תהיה קרובה במיוחד לזו שתגיע לשוק המקומי, ותהיה אחראית למרבית המכירות.


    הונדה סיוויק סדאן האמריקנית

     

    דומה, ושונה

     

    לפחות במראה, ההבדל בין הגרסה האמריקנית לאירופית בולט ביותר. ולא תמיד לטובת הראשונה, לפחות מבחינת סגנון. הסדאן בפירוש פחות מושכת ומעניינת מגרסת חמש הדלתות האירופית, שתיחשף בתערוכת פרנקפורט שתיפתח בעוד כשבועיים. היא נראית כבדה וגדולה יותר, הרבה פחות ספורטיבית ומקורית. לעומת זאת, ושלא כבעבר, גרסת הקופה אינה רק אחות בעלת שתי דלתות, אלא מציעה מראה ספורטיבי, דינמי וקליל בהרבה.  

     

    עם זאת, פער התרבויות בין היבשת הישנה לחדשה מצטמצם כאשר בוחנים את תא הנוסעים וסביבת הנהג. שם ניתן כבר לגלות סממני עיצוב רבים מהסיוויק האירופית, וזו נקודת זכות ברורה, בעיקר לעומת הדגם הנוכחי. נראה כי הונדה עברה לשימוש בצבעים וחומרים "מזמינים" יותר, עובדה שהשפיעה מיידית על האווירה. כדי לדעת אם אכן טובה המציאות כמו הבטחת התמונות, נצטרך להמתין עוד זמן מה.


    הונדה סיוויק סדאן האמריקנית - תא הנוסעים

     

    ממדים מרשימים

     

    מה שברור, בגרסת הסדאן ממשיכה הונדה להתמקד במרחב פנימי ובגודל. אם הונדה ארה"ב אינו טועה, בסיס הגלגלים של הסדאן עומד על 270 ס"מ. זה לא רק גדול בהרבה מבדגם היוצא, אלא אפילו ארוך ממה שיש לאקורד האירופית להציע(!), ומעמיד אמת מידה חדשה בתחום. הקופה הקצרה יותר נשענת על בסיס של 265 ס"מ. מעניין, אך ממד האורך של המכונית לא צמח באופן משמעותי כל-כך והוא עומד על 448 ס"מ (הרוחב הוא 175 ס"מ והגובה 143.5 ס"מ).

     

    עוד מספרים האמריקאים על מנוע 1.8 ליטר עם הספק מרבי של 140 כ"ס (כמו באירופה), שישודך אצלם לתיבה אוטומטית עם חמישה הילוכים. לאנשי הונדה ישראל עדיין לא ברור אם גם אנחנו נקבל זאת, אך אם כן מדובר בחדשות טובות. במרכב הקופה "יושתל" גם מנוע 2.0 ליטר עם הספק מרבי של 197 כ"ס, שהגיע במקור גם בסיוויק R הספורטיבית והנוכחית. גרסה זו תכונה Si.


    הונדה סיוויק סדאן האמריקנית

     

    וחדשות טובות לחובבי הסביבה. לצד גרסאות סדאן וקופה חשפה הונדה רשמית את גרסת ה-IMA החדשה, בעלת המנוע ההיברדי - זו שתחליף לבסוף את הדגם הנוכחי, לו ערכנו בעבר מבחן דרכים מקומי. כעת יש לה גרסה מחודשת של מנוע 1.3 ליטר, שתייצר ממנועי בנזין וחשמל הספק מרבי משוקלל של כ-110 כ"ס. בהונדה מדברים על שדרוג מקיף ביותר של המערכת החשמלית, כמו-גם על שינויים הכרחיים בתיבה האוטומטית הרציפה.

     

    וגם באירופה

     

    במקביל חשפה האתמול (ה') הונדה תמונה ראשונה (למטה) של סיוויק היברידית המיועדת לאירופה. ושימו לב עד כמה היא שונה במראה מזו האמריקנית "השמרנית", פער שיהיה ניכר לאורך כל קשת הדגמים. אתם תחליטו מה עדיף. בכל מקרה, הונדה-אירופה עדיין אינה מפרסמת פרטים, אז ניאלץ להמתין עוד מעט. ניתן להניח כי כך עשויה להיראות גם הסיוויק שתגיע בסופו של דבר לישראל, אך בסוכנות הונדה המקומית לא ידעו לאשר או להכחיש.


    הונדה סיוויק IMA "אירופאית"

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    הונדה סיוויק: הסדאן
    ההיברידית (IMA) האמריקנית
    IMA בתא הנוסעים
    המשפחה האמריקנית המאושרת
    גרסת הקופה
    קופה מהצד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים