גוגל החלה למכור פרסומות בעיתונים מודפסים
לא עוד חברת אינטרנט "טהורה": גוגל רכשה שטחי פרסום במגזינים מודפסים והיא מוכרת אותם למפרסמים קטנים, בניסיון לנגוס בעוגת הפרסום באמצעי התקשורת הישנים
גולשים שהתרגלו לראות את מודעות המילים של גוגל באתרים שונים, בהם מנוע החיפוש ושירות הדוא"ל Gmail ובאתרים השותפים לרשת הפרסומית של החברה, יתרגלו בקרוב לראות את הלוגו של החברה גם בפרסומות מודפסות.
גוגל לא מסתפקת בפעילות בתחום הפרסום המקוון ומרחיבה פעילותה גם לפרסום בעיתונים מודפסים, בניסיון להגדיל את הכנסותיה ולנגוס מעוגת הפרסום במדיה המסורתית, כך מדווח אתר Cnet.
החברה, שמפעילה את אחת מרשתות הפרסום הגדולות באינטרנט, Adwords ו-Adsense, רכשה לאחרונה שטחי פרסום במגזיני טכנולוגיה, בהם PC Magazine. גוגל חילקה כל דף לרבעים או חמישיות והיא מוכרת מחדש את שטחי הפרסום האלה למפרסמים קטנים, שכבר היום שייכים לרשת הפרסומית שלה.
על פי הדיווח, גוגל פנתה למפרסמים כבר לפני מספר חודשים, וכמה חברות כבר רכשו פרסומות. נראה כי המהלך האחרון מסמן גם על כוונת גוגל להפוך לאחת מפלטפורמות הפרסום הגדולות בעולם - בכל אמצעי התקשורת. זו הפעם הראשונה בה גוגל "פולשת" למדיום שאינו האינטרנט.
לפני מספר חודשים החלה גוגל למכור מודעות פרסום גרפיות (באנרים) באתרי אינטרנט, ונענתה בכך לדרישה של מנויי רשת הפרסום שלה. צעד זה הצביע על תפנית לעומת הגישה המסורתית של מייסדי החברה, נגד פרסום גרפי ובעד פרסום טקסטואלי בלבד. עם זאת, הבאנרים מוצגים רק במסגרת הפרסומות של רשת גוגל באתרים חיצוניים ולא באתרי החברה.
גוגל. מודעות מילים - גם בדפוס
מומלצים