שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    סקודה ייטי עושה רוח

    חצי שנה אחרי הבכורה בז'נבה, מפשיל הייטי את הגג. ראש מחלקת העיצוב של סקודה מתפלל כל יום שהוא יגיע לייצור, ומספר לאלי שאולי על התוכניות לעתיד

    את הייטי, הקרוס-אובר המחויך של סקודה, פגשנו לראשונה בתערוכת ז'נבה. לתערוכת פרנקפורט הוא הגיע במדים חדשים, הפעם בצהוב לוהט. עם גג מתקפל, הוא משך אפילו תשומת לב גדולה יותר. זוהי גרסה שנייה תוך חצי שנה למכונית התצוגה הזו, וזה בוודאי לא אירוע שגרתי בסקודה השמרנית בדרך כלל.


    סקודה ייטי (צילום: איי פי)

     

    לכן כמובן התעוררו כל מיני השערות. וכאשר לצד הייטי ניצב תומאס אינגנלט, ראש מחלקת העיצוב של סקודה, מחייך כמו חתן השמחה, היינו חייבים להציק לו.

     

    ראינו את הייטי בז'נבה, אז מה הוא עושה כאן שוב?

     

    "תראה, יכולנו לחזור מז'נבה, לשים את הייטי בארון, להגיד 'זהו', והוא היה מת. אבל רצינו לשמור עליו בחיים, והדרך לעשות זאת היא לבנות עוד מכונית תצוגה על אותו בסיס. זה מכניס תנופה ורוח, ומזכיר לכולם - ובמיוחד להנהלה שלנו - שהייטי קיים".

     

    אז מה ההבדל בין הייטי הזה לקודם?

     

    "לייטי הראשון לא היה מנוע, וזה כבר יכול לנוע. בראשון הייתה לנו הרבה עבודה על העיצוב, בזה קצת יכולנו לפזר אנרגיה ולהפוך אותו לכלי מציאותי יותר, שנוסע כאמור".

     

    מה הסיכוי שלו להגיע לייצור?

     

    "הרוח בחברה טובה ואני מאד מקווה שזה יתקבל. אפשר לומר שאני מתפלל לכך כל יום. הוא מביא אופי שמח יותר לסקודה והרבה חוש הומור".


     

    תוך כמה זמן הוא יכול להגיע לייצור?

     

    "ההחלטה תתקבל בקרוב ואז ייקחו לנו כשנתיים וחצי בערך".

     

    האם הוא יהיה בעל הנעה כפולה?

     

    "עשינו מחקרים על כך ומצאנו תוצאות מעניינות. אנחנו חשבנו שמספיקה הנעה קדמית ו'מראה שטח', ומבחינת הקהל האמריקני זה אכן כך. האירופים לעומת זאת, שזה קהל היעד שלנו, מעדיפים בפירוש הנעה כפולה".


     

    מה אומרות הפנים החמודות של הייטי על סקודה?

     

    "אם תראה את הרומסטר שנציג בז'נבה, ותציב לצידו את הייטי, תוכל להבין בדיוק לאן מיועדות פנינו בעתיד הקרוב".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים