שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    עוד לא שוחה עם הדגים
    הספיידר של מזראטי חוגגת ארבע שנים בייצור. בעוד שרבות ממתחרותיה כבר מתות מזמן, היא ממשיכה להאיץ ותוצע בקרוב בגרסה חדשה: גראנספורט

    כשמזראטי הציגה את הספיידר, גרסת גג נפתח ל-3200GT (שלימים שינתה שמות פעמיים והפכה פשוט ל"קופה"), התחרות מולה היא עמדה הייתה שונה מהיום. לפני ארבע שנים, המתחרות של הספיידר היו אסטון מרטין DB7 וולנטה, פורשה 911 (996) קבריולה ואפילו פרארי 360 ספיידר.

     

    בסרטון: מזראטי ספיידר מפגינה ביצועים...

     

    אבל מכל המכוניות הללו נותרה רק הספיידר של מזראטי, מאחרונות הדור ששורשיו בשנות ה-90, שעדיין לא קבורה עמוק באדמה. ומכיוון שהיורשת עוד רחוקה למדי מפס הייצור, במזראטי בחרו בדרך שונה ליצור עניין במכונית הנאה: הצגת גרסה ספורטיבית עוד יותר.

     

    בנוסחה דומה לזו שראינו בשנה שעברה עם הגראנספורט קופה, זוכה גם הספיידר לגרסה בשם דומה. הביצוע כאן לא מפתיע, ועיקרו עוד 10 כ"ס ממנוע ה-V8 בנפח 4.2 ליטר, או במילים אחרות - 400 כ"ס שנשלחים לגלגלים האחוריים דרך תיבת שישה הילוכים סיקוונסיאלית. העברות ההילוכים בתיבה זו מבוצעות באמצעות מנופים הממוקמים מאחורי גלגל ההגה, באופן דומה לזה הקיים במכוניות פורמולה 1. הדגמה לפעולת התיבה, וליכולת הספיידר, ראינו לפני זמן לא רב בסרטון הנהיגה המעניין של מיכאל שומאכר.


     

    מלבד תוספת הכוח, זוכה הספיידר גראנספורט גם לעיצוב כוחני יותר באמצעות סבכה מעודכנת, פגושים שונים ו"חצאיות" בצידי המרכב. יש גם חישוקים קלים חדשים בגודל "19 (במקום "18 בספיידר רגילה), כיול מתלים ספורטיבי ותא נוסעים שמנסה לשדר יותר "ספורט" ופחות "אלגנט". את טיפול הגראנספורט משלימה מערכת פליטה חדשה עם צליל ערב לאוזן, או כך מבטיחים לפחות האיטלקים.

     

    הספיידר גראנספורט תצטרף להיצע המצומצם של מזראטי החל במרץ 2006. בשלב זה עדיין לא ידוע מה יהיה מחירה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים