שתף קטע נבחר

מכאן תבוא ל-GM הישועה?

בזמן שהמכירות צונחות בהתמדה, הרווחים מצטמצמים והופכים להפסדים והקהל האמריקני נודד למכוניות פרטיות, בוחר GM להציג שוב רכבי שטח מגודלים

משפחת רכבי השטח הגדולים של ג'נרל מוטורס ממשיכה להתרחב. לאחר שלפני מספר שבועות השיקו את הטאהו (Tahoe) החדש של שברולט, התפנו לאחרונה אנשי הקונצרן הגדול ביותר בעולם לחשוף גם את גרסת GMC (יוקון, Yukon) ואת סאטורן (ויו, Vue) המחודש.

סאטורן ויו

 

במקרה של היוקון מדובר ברכב שטח בגודל מלא, מה שמתורגם ממונחים אמריקנים לעברית כ"בחיי, כמה שזה גדול". רכב השטח החדש משתרך לאורך של יותר מחמישה מטרים , בסיס הגלגלים שלו כמעט שלושה מטרים ורוחבו יותר משני מטרים. ואם תוסיפו לכך משקל עצמי של החל מ-2,400 ק"ג, ומנועים שהקטן בהם בנפח 4.8 ליטר, תקבלו תמונה לא ורודה במיוחד בכל הנוגע לביקור בתחנת הדלק. הוויו מעט קטן יותר, אבל התמונה לא ורודה בהרבה.

 

ולציבור האמריקני, כך זה נראה מהתקופה האחרונה, מתחיל להימאס מזללני הדלק המגודלים הללו. למרות שעדיין מדובר בפלח שוק בעל פופולאריות גדולה, הרי שמכירות שתי הגדולות (GM ופורד) צנחו לאחרונה עקב שחיקה בפלח זה ממש. למעשה, יותר ויותר אמריקנים נוטשים את רכב השטח המגודל, לטובת מכונית משפחתית חסכונית וזולה יותר. סופות ההוריקן ומחירי הדלק המאמירים, עושים את שלהם.

GMC יוקון

 

אז עוד שני רכבי שטח מגודלים הם מה שיסייע לחלץ את ג'נרל מוטורס מהבוץ העמוק בו הוא שרוי? ספק רב, וכדאי יהיה שמישהו בהנהלת קונצרן הרכב האמריקני יתעורר ויריח את הבנזין המתייקר.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
GMC יוקון
GMC יוקון
סאטורן ויו
סאטורן ויו
סביבת הנהג
סביבת הנהג
מומלצים