פולקסווגן פולו לשטח. בכאילו
תכירו את הקרוס-פולו, גרסת ה"כאילו-שטח" של הסופר-מיני המוכרת. היא נראית מצוין, אבל מתחת לכסות מושכת העין אין הרבה מעבר לפוזה
פולקסווגן הציגה את מתיחת הפנים לפולו-פאן (Fun, הנאה), גרסת ה"כאילו-שטח" של הפולו המוכרת. גרסה זו תשווק מעתה כ"קרוס-פולו" (Cross Polo) ברחבי העולם, למעט בריטניה, שם תכונה "פולו דיון" (Dune). למרות שה"פאן" הוצגה במקור בתערוכת פרנקפורט 2003, לישראל מעולם לא הגיעה. גם הגרסה החדשה לא צפויה לדרוך על אספלט ארץ הקודש. בגרמניה, לעומת זאת, היא תערוך הופעת בכורה בתערוכת אסן ושיווקה יחל בפברואר 2006.
_wa.jpg)
בעיקר פוזה
למרות עיצוב השטח הקשוח, שכולל אפילו אשליה של מיגון גחון, לפאן הנעה קדמית ממש כמו בשאר גרסאות הפולו. גם צמיגים בעלי חתך נמוך (215-40) ויומרות כביש מובהקות, מבהירים שלא מדובר כאן בכלי רכב שהפוזה בו מגובה ביכולת שטח. וכך ההבדל העיקרי הוא בעיצוב החיצוני, שנהנה מניפוחי מרכב, פגושים שונים, חישוקי "17 (כן, "17 בסופר-מיני...) ומראות בצבע כסף. גם בתא הנוסעים מוצעת הפאן עם שינויי עיצוב קלים, אם כי כאן מדובר כבר בהבדלים קטנים במיוחד. עיקר העניין הוא במושבים המותאמים בצבעם לגוון המרכב.
הקרוס ממשיכה לעשות שימוש במנועי פולקסווגן המוכרים. וזה אומר שלושה מנועי בנזין (1.2 ליטר ו-64 כ"ס, 1.4 ליטר עם שמונה שסתומים ו-75 כ"ס ו-1.4 ליטר עם 16 שס' ו-100 כ"ס) ושני מנועי דיזל - עם 70 או 100 כ"ס. בפולקסווגן מציינים כי הקרוס מוגבהת ב-15 מ"מ לעומת פולו רגילה, אך מסבירים זאת ברצון להעניק ראות טובה יותר בעיר ולהקל על כניסה ויציאה מהמכונית, ולא כאמצעי לשיפור יכולת השטח.
_wa.jpg)