שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    1.2 מיליון בתי אב בישראל מחוברים לאינטרנט מהיר
    כ-65% ממשקי הבית בישראל כבר מחוברים לאינטרנט המהיר. בזק חצתה את קו 800 אלף הלקוחות. HOT רושמת גידול. המגמה הבולטת: מעבר לחבילות של 1.5 מגה ביט

    נכון לתחילת 2006, יותר ממיליון ומאתיים אלף בתי אב מחוברים בישראל לאינטרנט מהיר - בתשתית ה-ADSL או בכבלים.

     

    בזק הגדילה השנה את מספר המנויים בתשתית ה-ADSL בכ-150 אלף לקוחות חדשים (גידול של כ-23 אחוז), והיא חצתה את קו 800,000 הלקוחות המחוברים לאינטרנט המהיר בטכנולוגיית ה-ADSL.

     

    HOT מצמצת מעט את הפער

     

    חברת הכבלים, שהשיקה את שירות האינטרנט המהיר שלה אחרי בזק, צמצמה מעט את הפער מול המתחרה המובילה. HOT מוסרת על כ-417 אלף בתי אב המחוברים
    לאינטרנט מהיר באמצעותה, והיא הגדילה את מספר המנויים שלה ב-95 אלף (גידול של כ-29 אחוז). יחסי הכוחות בין החברות נשארו דומים - 66% מהשוק שייך לבזק, 34% ל-HOT (שנתח השוק שלה גדל בכמעט אחוז).

     

    כ-65% ממשקי הבית גולשים באמצעות אינטרנט מהיר (כמיליון ומאתיים אלף) - נתון שמציב את ישראל באחד המקומות הראשונית בעולם בחדירה של פס רחב. לשם השוואה, בשנת 2005 - רק דרום קוריאה הקדימה את ישראל באחוז החדירה של האינטרנט המהיר (כ-75%). יש לציין, כי מאחר ונתון זה מתייחס לבתי אב, מספר הגולשים בפועל גדול יותר, ומקיף כ-3.4 מיליון גולשים, על פי סקר TIM האחרון.

     

    מגמת האטה

     

    בזק מדווחת על מעבר מואץ של לקוחות לחבילות הגלישה המהירות בקצבים של 1.5 מגה ביט ומעלה. יותר מ-50% מגולשי ה-ADSL מנויים על חבילות כאלה. אלפי לקוחות הצטרפו לחבילה בקצב של 5 מגה ביט, שהושקה לפני כשלושה חודשים.

     

    על אף ששוק האינטרנט המהיר גדל השנה בכ-245,000 בתי אב (גידול של כ-25%), נרשמה האטה בגיוס מצטרפים חדשים, וחלק גדול מהמצטרפים לחבילות האינטרנט המהיר בשתי החברות הם מנויים קיימים ששדרגו את החבילות שלהם. חברות התשתית (HOT, בזק) וספקיות האינטרנט צפויות להתמקד בשנים הקרובות בשימור לקוחות ובהרחבת ההכנסות מהלקוחות הקיימים באמצעות שירותי ערך מוסף, שירותי תקשורת ועוד.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים