שתף קטע נבחר

אושר פרסום חברתי-מסחרי בתוכניות בכבלים

המהלך, ביוזמת משרד הפרסום החברתי "בן טוב הרמן", יאפשר לחברות בעלות אג'נדה חברתית לרכוש זמן מסך מחברות הכבלים והלוויין לטובת קידום עניינים חברתיים

מועצת הכבלים והלוויין בדרך לאישור פרסום חברתי מסחרי בכבלים. המהלך, ביוזמת משרד הפרסום החברתי "בן טוב הרמן", אושר היום (ג') על ידי יורם מוקדי, יו"ר המועצה. הדבר יאפשר לחברות בעלות אג'נדה חברתית לרכוש זמן מסך מחברות הכבלים והלויין לטובת קידום עניינים חברתיים.

 

סמסונג סלולר תהיה המפרסמת הראשונה בפורמט זה, ותעלה קמפיין חברתי לעמותת "אמץ לוחם", לקידום היוזמה של העמותה לתמיכה בחיילי צה"ל. סאני אימצה גדוד לוחמים בהשקעה שנתית של 100,000 שקל בשנה, למשך שלוש שנים.

 

זו הפעם הראשונה בה תשדירים חברתיים ייחתמו בלוגו החברה המסחרית התומכת. יוסי בן טוב, הנחשב לפרסומאי החברתי המוביל בארץ, ושותפו למשרד אמית הרמן, קיימו מזה זמן רב משא ומתן מול גורמי המדיה השונים על מנת לאפשר לחברות מסחריות להעלות נושאים חברתיים לאוויר ולתת להם במה.

 

לדברי אבי זיתן, סמנכ"ל השיווק של סאני אלקטרוניקה, "אנו מברכים על החקיקה החדשה שמאפשרת לרתום גופים עסקיים למען עשייה חברתית. סמסונג בחרה לאמץ לליבה את עמותת אמץ לוחם ולהעלות את פעילותה לסדר היום מתוך אמונה בפעילות של העמותה".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים