שתף קטע נבחר

זה סוף-סוף רשמי: דייהטסו טריוס

בהתחשב בכך שמדובר באחד מרכבי השטח הקטנים באירופה, בהחלט לוקח זמן רב לחשוף אותו: דייהטסו טריוס החדש רואה אור בז'נבה

הטריוס החדש של דייהטסו נחשף כמעט במלואו בתערוכת פרנקפורט, בספטמבר 2005. אז נכון, הוא נקרא אז "D-קומפקט 4X4", אבל כבר אז לא היה כל ספק שמדובר בדבר האמיתי. כל זה כמובן לא הפריע לדייהטסו להמשיך ולחשוף אותו בשלבים, ולהגיע עד לז'נבה - דרך טוקיו - עם הדגם הסדרתי.

 

בדרך ראינו קדימונים בשלבי מוכנות שונים, בהם זה שהוצג בתערוכת טוקיו כ-Be-Go והפך למכונית סדרתית עבור יפן תחת אותו שם. ביפן אף הוצגה לו גרסת טויוטה בשם "ראש" (Rush, דחיפות/מהירות).


דייהטסו D-קומפקט וואגון (ימין) והטריוס האירופי החדש

 

כעת כאמור מגיע הדבר האמיתי מבחינתנו, הטריוס האירופי. הגרסה "שלנו" זוכה כפי שניתן לראות מהתמונה הראשונה שנחשפה לשינויים קלים. למשל חיפויי גלגלים בצבע שונה מהמרכב, כדי להעניק לרכב השטח הקטנטן עיצוב קשוח יותר. בתמורה נראה שוויתרנו על מאותתים המשולבים במראות הצד, לפחות בגרסה המצולמת.

 

ומדוע חוסר הוודאות? כי למרות שבדייהטסו כבר חשפו אותו רשמית ביפן, את הגרסה האירופית הם עדיין לא חושפים במלואה. בינתיים יש (עוד) קדימון, הפעם עם הבטחה מפורשת לספר לנו ה-כ-ל בז'נבה. אז נמתין בסבלנות.

 

סבלנות תידרש גם כדי ללמוד פרטים נוספים על ה-D-קומפקט וואגון. השם רומז על קשר לטריוס (שנזכיר כי כונה במקור "D-קומפקט 4X4" כשהיה רכב תצוגה), אבל העיצוב דווקא דומה לטויוטה פורטה. בכל מקרה, יש לשער כי מדובר בסופר-מיני עבור יפן, שתתבסס על פלטפורמת טויוטה יאריס-דייהטסו סיריון.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים