שתף קטע נבחר

שינויים במבנה הארגוני של יוניליוור ישראל

החברה תחלק את הפעילות העסקית לשלוש חטיבות: מזון קמעונאי, טיפוח אישי וטיפוח הבית ושוק מוסדי. מינתה 3 סמנכ"לים חדשים

כשבועיים לאחר שסמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל, יהודי ליפמן, הודיע על פרישה לטובת תפקיד מנכ"ל גלידות נסטלה, מודיעה החברה על מודל חדש של פעילות עסקית ועל מינויים חדשים בהנהלה.

 

על-פי המודל החדש, שהוגדר לאחרונה ביוניליוור העולמית, הפעילות העסקית של החברה תחולק ל-3 חטיבות עסקיות (SBU) : מזון קמעונאי– הכולל את כל מוצרי המזון הקמעונאי של החברה (המותגים המקומיים והגלובליים), טיפוח אישי וטיפוח הבית (HPC) ושוק מוסדי (FS).

 

לסמנכ"ל החטיבה העסקית למזון קמעונאי וכחבר הנהלה מונה דני לוינטון, שהיה עד כה סמנכ"ל החטיבה המוסדית ביוניליוור. לוינטון יהיה אחראי על מותגי המזון של החברה (מותגים מקומיים וגלובליים), ביניהם: תלמה, קליק, קנור, בלו-בנד, מזולה, ליפטון, הלמנס ועוד.

 

דני לוינטון, 54, בעל MBA במנהל עסקים, אוניברסיטה העברית, עובד כ-18 שנה ביוניליוור. בתפקידו האחרון, מ- 1998 ועד היום, שימש כסמנכ"ל החטיבה המוסדית ביוניליוור. לפני כן שימש כמנהל שיווק ביוניליוור בסטפוד.

 

לסמנכ"ל החטיבה העסקית למוצרי הטיפוח האישי והנקיון וכחברת הנהלה מונתה מיכל גולדמן, שתהיה אחראית על מותגי הטיפוח האישי והניקיון של יוניליוור, ביניהם: דאב, אקס, פינוק, לוקס, וזלין בדין וסיף פנטסטיק. בנוסף, מונתה מיכל גולדמן גם למנהלת יחידת שירותי השיווק והפרסום בחברה, אשר מספקת שירותים לכל החטיבות העסקיות בתחומים: שרות צרכנים, משרדי הפרסום והקד'מ, סטודיו, מחקר (CMI), יחסי ציבור, ומדיה.

 

מיכל גולדמן, 39, בעלת תואר MBA מנהל עסקים, אוניברסיטה העברית, התמחות בשיווק והתנהגות ארגונית, ותואר BA במנהל עסקים, עובדת ביוניליוור כ- 11 שנה. בתפקידה האחרון שימשה גולדמן כמנהלת יחידה עסקית ושיווק מותגי הטיפוח האישי והניקיון ביוניליוור ישראל, ולפני כן כמנהלת שיווק התחום הקולינרי של יוניליוור (שכולל את המותגים: קנור, תלמה, מזולה, בלו-בנד), והתחילה כמנהלת מותג של תחום הדגנים תלמה.

 

לסמנכ"ל החטיבה העסקית לשוק המוסדי וכחברת הנהלה מונתה ענת גבריאל, שתהיה אחראית על כל פעילות החטיבה המוסדית של יוניליוור ישראל, המספקת פתרונות קולינאריים ומוצרים לתעשיית ההסעדה (בתי מלון, מסעדות, בתי קפה, קבלני מזון, אולמות אירועים ורשתות מזון ישראליות ובינלאומיות).

 

גבריאל, 42, בעלת תואר MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, התמחות במימון ובשיווק, ותואר BA במדעי החיים מאוניברסיטת Emory בג'ורג'יה, ארה"ב, עובדת ביוניליוור כשנתיים וחצי. בתפקידה האחרון שימשה ענת גבריאל כמנהלת מכירות ארצית בחטיבה המוסדית של יוניליוור ישראל ולפני כן שימשה כמנהלת השיווק של החטיבה המוסדית. לפני הצטרפותה לחברת יוניליוור כיהנה גבריאל כמנהלת חטיבה עסקית בחברת התרופות אלי לילי וכמנהלת ארצית בחברה לציוד רפואי.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: פז בר
מוטי קרן, מנכ"ל יוניליוור
צילום: פז בר
מומלצים