אינפיניטי מציגה G35 חדשה
בינתיים בגרסת סדאן בלבד, המיועדת בראש ובראשונה לשוק האמריקני חובב המותג. בעתיד צפויה גם גרסת קופה - כפי שנרמז באופן ברור למדי בדטרויט
תערוכת ניו יורק תהווה במה לחשיפת אינפיניטי G35 סדאן, מכונית יוקרה חדשה שתהווה בעתיד פלטפורמה לעוד מספר מכוניות בקונצרן ניסאן. בראשן ניתן למנות את ה-350Z הבאה, אך גם את ה-G35 קופה הקרובה יותר, שתיחשף בעתיד הקרוב ושקדימון מוכן כמעט לייצור שלה ראינו בדטרויט, ינואר 2006.
ה-G35 סדאן היא דור חדש למכונית המיועדת לשוק האמריקני בעיקר, ומתחרה שם בתוצאת לקסוס של טויוטה. כפי שניתן לראות בתמונה הראשונה שנחשפה, ה-G35 החדשה מציגה דימיון רב למכונית התצוגה מדטרויט, במיוחד בחרטום. שם ישנן כעת יחידות תאורה חדשות, סבכה מעודכנת ושינויים נוספים שבמבט ראשון מעט קשים לזיהוי, בהשוואה לדור הקודם.
_wa.jpg)
דור חדש לאינפיניטי G35 סדאן
באינפיניטי בחרו התקדמות על פני מהפכה של ממש, והתוצאה תהיה מוכרת למדי למרבית האמריקנים. מתחת למכסה המנוע תצטייד ה-G35 ביחידת כוח חזקה מבעבר, עם "למעלה מ-300 כ"ס". עד עתה היא הוצעה עם 280 או 298 כ"ס בלבד, בהתאם לגרסה, ובשלושת המקרים מדובר ביחידות כוח בנפח 3.5 ליטר עם שישה צילינדרים.
אלא שהמנוע החדש, המשמש ב-G35 סדאן, יהיה יחידת כוח מרשימה יותר מבעבר. בין היתר הוא מציע יחס דחיסה גבוה יותר (10.6 לעומת 10.3), ולא פחות חשוב קו אדום שעלה משמעותית מ-6,600 סל"ד ל-7,500. את הכוח הוא יעביר לגלגלים האחוריים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה ותיבת חמישה הילוכים אוטומטית או שישה הילוכים ידנית. בתוספת תשלום ניתן יהיה לאבזר את ה-G35 גם בהנעה כפולה.
ה-G35 תוצע בשוק האמריקני במספר רמות גימור, בהן "ספורטיבית" שתהנה אמנם מאותו הספק אך תצטייד בשדרוגי עיצוב דוגמת חישוקים גדולים עם צמיגים רחבים, ספויילרים ועדכונים נוספים, לטובת הרושם החיצוני.