דנשר השיקה מוצרי טיפוח המבוססים על יוגורט
מדובר בסדרת מוצרי טואליקה לגוף שישווקו תחת המותג SEDA. דנשר השיקה בפיתוח המוצרים ובשיווקם 2 מיליון שקלים
חברת דנשר משיקה סדרת מוצרי טואלטיקה לטיפוח הגוף, המבוססת על שילוב של רכיבי יוגורט, תחת המותג SEDA. לדברי יואל אדלר, מנכ"ל דנשר, "פיתוח מותג SEDA נמשך למעלה משנתיים, בהשקעה של כ-1 מיליון שקל. הפיתוח התבסס על מחקרי שוק, סקרי דעת קהל ומגמות בשוק הטיפוח שנבחנו בארץ ובעולם".
אדלר ציין, כי "מותג SEDA פונה לנשים בעלות מודעות לטרנדים בתחום האופנה והלייף סטייל ובעלת מודעות צרכנית גבוהה. סדרת SEDA מעניקה לצרכנית הישראלית מענה חדשני – כל הבריאות והערכים הייחודיים שיש רק ביוגורט גם לעור הגוף". רכיבי היוגורט, המשולבים בפורמולה של סדרת מוצרי SEDA, מספקים לחות מוגברת לשכבה העליונה של העור.
השקת סדרת SEDA תלווה במסע פרסום בעיתונות הארצית, מגזינים לנשים ואתרי אינטרנט הפונים לקהל היעד, בהפקת משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין, ובהשקעה של כ-800 אלף שקלים. כמו כן, יושקעו 200 אלף שקלים בפעילויות קד"מ בנקודות המכירה.
בשלב ראשון, יוצגו לשוק הישראלי תחת מותג SEDA תחליב רחצה, קרם גוף, קרם גוף ספריי, וקרם גוף מועשר, בניחוחות: קיווי אגס ומלון, דבש שקדים וקוקוס וניחוח אוכמניות, פטל ונענע. כל ניחוח מועשר בריכוז גבוה של אחד הויטמינים: A, E ו- C.
מנתוני אי. סי. נילסן עולה כי שוק תחליבי הרחצה מגלגל כ–200 מיליון שקלים בשנה, שוק קרמי הגוף כ – 40 מיליון שקלים. קטגוריות אלו נמצאות בצמיחה.
דנשר. המוצרים החדשים
מומלצים