שתף קטע נבחר

2006: צפי לגידול של 20% במכירות המקוונות
המכירות המקוונות בארה"ב צפויות להסתכם ב-2006 ב-211 מיליארד דולר. ללא תיירות, צפויות המכירות לגדול ב-22% ולהסתכם ב-138 מיליארד דולר
המכירות המקוונות בארה"ב צפויות לרשום גידול של 20% ב-2006 ולהסתכם ב-211 מיליארד דולר. כך עולה ממחקר הקמעונאות המקוונת השנתי שפרסמו היום (ג') חברת המחקר פורסטר והחטיבה המקוונת של התאחדות הקמעונאים הלאומית האמריקנית, Shop.org.

 

ללא תיירות, צפויות המכירות באינטרנט ב-2006 לגדול ב-22% ולהסתכם ב-138 מיליארד דולר. הקטגוריות הגדולות ביותר של מסחר מקוון, פרט לתיירות, הן מכירת חומרה ותוכנה, עם צפי למכירות בסך 16.8 מיליארד דולר; מכירת מכוניות, עם צפי למכירות בסך 15.9 מיליארד דולר; ומכירת לבוש, נעלים ואבזרים, עם צפי למכירות בסך 13.8 מיליארד דולר. לפי המחקר, כמחצית מכלל המחשבים והתוכנות שנמכרים בארה"ב נמכרים דרך האינטרנט.

 

מכירות של אספקה לחיות מחמד, קוסמטיקה ובשמים באינטרנט רשמו גידול של יותר מ-30% ב-2006, מהיר יותר מכל קטגוריה אחרת. התיירות היא המוצר הנמכר ביותר באינטרנט, המהווה כשליש מכל הרכישות המקוונות. אשתקד הסתכמו מכירות מוצרי התיירות ברשת ב-62.9 מיליארד דולר, והן צפויות לגדול השנה ב-17%.

 

בשנה שעברה גדלו המכירות המקוונות ב-25% ל-176.4 מיליארד דולר. סך המכירות המקוונות ב-2004 ו-2003 הגיע ל-141.4 מיליארד דולר ו-114.1 מיליארד
דולר. ב-2003 נרשם קצב גידול של 51% במכירות המקוונות לעומת 2002. מנכ"ל Shop.org, סקוט סילברמן, אמר כי "אני חושב שאנו עומדים בפני מספר שנים נוספות של קצב גידול של 20% לשנה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ויז'ואל/פוטוס
גידול במכירות המקוונות בארה"ב
צילום: ויז'ואל/פוטוס
מומלצים