מירס במיתוג מחדש; משנה את הלוגו והסלוגן
בלעדי: מנכ"ל החברה במכתב לעובדים - "מיתוג מחדש הינו אחד הצעדים החשובים להמשך תהליכי הצמיחה וההתפתחות של החברה". הסלוגן: מירס - הדבר האמיתי"
חברת הסלולר מירס יוצאת במהלך של מיתוג מחדש. כך נודע ל-ynet. במסגרת המהלך החליפה החברה את הלוגו ואת הסלוגן.
במכתב ששלח לעובדים מנכ"ל החברה, אברשה בורשטיין, שהגיע לידי ynet, נכתב בין היתר כי "אני מוצא שבעיצומם של תהליכים חדשים רבי משמעות הפוקדים את החברה, להם אתם שותפים, מיתוג מחדש הוא אחד הצעדים החשובים להמשך תהליכי הצמיחה וההתפתחות שלה".
גורמי השינוי, לפי המנכ"ל, הם "הפעילות השוקקת והמואצת בה מצויה החברה והמיקודים העסקיים בהחלטות שלה, יוצרים מציאות חדשה, אישיות משתנה, הדורשת עיצוב מחדש אשר ייטיב לשקף שינויים אלה, התחדשות זו.
"המיתוג החדש" כתב בורשטיין לעובדים, "ילווה בשני אלמנטים חיצוניים: שינוי הלוגו הקיים של מירס ושינוי הסלוגן שהתלווה ללוגו עד היום.שני אלמנטים אלה הם שיהוו את נקודת המפגש הראשונית של הקהל עם מירס, דרכם נוכל אנו, כחברה, להפגין את יכולותינו הפנימיות העצומות.
"הלוגו שנבחר לשקף ערכים אלה הינו מעגל", כתב בורשטיין. "המעגל הוא אחת משלש צורות היסוד ומכאן-עוצמתו. אנו מאמינים כי קשר בין אנשים מהווה חלק משמעותי בכל הוויה של עשייה – בין אם בתהליך העשייה ובין אם בתוצאותיה, בין אם במעגל התקשורת העסקי, במעגל הארגוני, החברתי או המשפחתי, לתכלית של הישגים או הנאה. סימן המעגל נבחר לייצג את האמירה הזו, את הכוונה הזו.
"מירס. הדבר האמיתי"
הסלוגן החדש של החברה יהיה "מירס. הדבר האמיתי". לפי בורשטיין, "זה אומר שלמירס יש את הווקי טוקי האמיתי (לעומת POC), מירס יוצרת את השילוב אמיתי בין ווקי טוקי וסלולר, למירס יש GPS סלולרי אמיתי, במירס עובדים אנשים אמיתיים. אמיתיים במובן של יחס כן ואמיתי, אמיתיים במובן של עניין אמיתי בלקוח ובצרכיו, אמיתיים במובן של אכפתיות למקום בו אנו פועלים".
לסיכום מכתבו כתב בורשטיין לעובדי מירס, כי "לצורך המיתוג מחדש הוקצו מאמצים רבים תוך שמירת התקציב הקיים. במהלך שכזה מושקעת חשיבה רבה בבחירת הלוגו, בחירת הסלוגן, בחירת הצבעים, גודל האות ומיקומה, השפה... כל אלה נקבעו לאחר תהליכי בחינה רבים. מאחורי כל בחירה עומדת כוונה שיווקית שאמורה לגרות לקוחות חדשים להצטרף אלינו. יהיו, מן הסתם, מי שהלוגו לא ימצא חן בעיניהם, יהיו מי שיתנגדו לסלוגן. זוהי תגובה טבעית ואנושית, שהרי בכל מקום בו נדרשת בחירה כמעט לעולם לא יהיה קונצנזוס מוחלט. יש להבין התנגדות זו, להביאה בחשבון ולדעת לא לספוג אותה באופן אישי. הכוונה היא שיווקית ואמורה לשדר מסר בהיר לציבור רחב ככל הניתן".
החברה הרביעית בשוק הסלולר
חברת מירס היא חברת הסלולר הרביעית בגודלה, ויש לה כ-400 אלף לקוחות. היא אינה נחשבת למתחרה רצינית לשלוש החברות הגדולות (סלקום, פרטנר ופלאפון) מאחר שרוב לקוחותיה שייכים למגזר העסקי ולכוחות הבטחון, בזכות שירותי ה-ווקי-טוקי שלה.
שירותי ה-PTT שהיא מציעה (push to talk) הם ייחודיים לה מאחר שלשאר החברות אסור לשווק שירותים אלו לחברות גדולות, אלא במגבלות של מכשירים לארגון. החברה ניסתה לפני מספר שנים להיכנס למגזר הפרטי בחוזקה תחת המותג אמיגו, אך המהלך לא צלח והמותג נמחק.
מירס נוסדה ב-1998 ונמצאת בבעלות מלאה של חברת מוטורולה ישראל.