שתף קטע נבחר

נאס"א: המצלמה של טלסקופ החלל "האבל" חדלה לעבוד

המצלמה הראשית של טלסקופ החלל "האבּל" הפסיקה לעבוד. כך מסרו מדענים בכירים בסוכנות החלל האמריקנית (נאס"א). הטלסקופ "האבל" זכה לשבחים בקרב אסטרונומים לאחר שסיפק תצלומים מרהיבים של היקום.

 

צוות מעבורת החלל האמריקנית התקין את המצלמה ב-2002. מהנדסים עדיין מנסים לברר מה עלה בגורלה של המצלמה.

 

(איי.פי)

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים