שתף קטע נבחר

J&J תרכוש את חטיבת המוצרים לצרכן של פייזר

יצרנית התרופות תרכוש את החטיבה תמורת 16 מיליארד דולר. ההודעה הרשמית על העסקה צפויה להימסר בהמשך היום

יצרנית התרופות ג'ונסון & ג'ונסון תרכוש את חטיבת המוצרים לצרכן של פייזר תמורת כ-16 מיליארד דולר.

 

ה"וול סטריט ג'ורנל" וה"ניו יורק טיימס" מדווחים היום (ב') כי העסקה עומדת להיסגר וכי ההכרזה הרשמית צפויה להימסר בהמשך היום. 

 

חטיבת המוצרים לצרכן של פייזר הועמדה למכירה בפברואר, ואנליסטים צפו כי היא תימכר תמורת 14 מיליארד דולר. רבים סברו כי הרוכשת תהיה דווקא גלאקסו-סמית'-קליין.

 

פייזר מבקשת למכור את החטיבה כדי להתמקד, לפי דיווחים, בעסקי הליבה הרווחיים יותר שלה - תרופות מרשם. לדברי אנליסטים, פייזר מקווה גם להשתמש במכירה כדי לחזק את מחיר המניה שלה.

 

חטיבת המוצרים לצרכן של פייזר כוללת את המותגים ליסטרין (מי פה) וסודפד (נגד צינון וגודש באף). מכירות החטיבה הסתכמו ב-2005 ב-3.9 מיליארד דולר, גידול של 10% לעומת 2004, אך פחות מ-8% מסך מכירותיה של פייזר באותה שנה, שהסתכמו ב-52 מיליארד דולר.

 

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מי פה ליסטרין מחטיבת המוצרים של פייזר
מי פה ליסטרין מחטיבת המוצרים של פייזר
מומלצים