שתף קטע נבחר

מיצובישי אאוטלנדר חדש - כמעט

הוא מוגדר אמנם כרכב תצוגה עדיין, אבל רכב השטח שלפניכם הוא האאוטלנדר הבא, עם שינויים קלילים בלבד. תחילת שיווק בעוד מספר חודשים, אצלנו בעוד כשנה וחצי

מיצובישי תציג בפאריז מכונית תצוגה בשם אאוטלנדר, והיא תהפוך זמן קצר לאחר מכן למכונית סדרתית תחת אותו שם. וכן, אתם לא מתבלבלים - מדובר במכונית כמעט זהה לאאוטלנדר שהוצג ביפן וארצות הברית לפני מספר חודשים.


מיצובישי אאוטלדר האירופי לתצוגה. אבל לא רק...

 

במיצובישי הבטיחו עוד בעבר כי האאוטלנדר האירופי יהיה שונה מאחיו היפני והאמריקני (תמונות מימין). וכעת הם מגשימים את ההבטחה, אם כי רק באופן חלקי. למעשה, השינוי העיקרי שניתן לציין הוא החרטום, שם יש סבכת מיצובישי מפוצלת במקום סבכה אחודה באאוטלנדר היפני. למעט זאת, שימו לב ליחידות התאורה הזהות, לעיצוב הצד וניפוחי המרכב הזהים, וגם לחלק האחורי, שמובדל רק ביחידות תאורה שונות. וגם הן יהפכו דומות הרבה יותר במכונית הסדרתית, ואיתם החישוקים הקלים ("20 בדגם התצוגה, הרבה פחות בסדרתי).

 

ומה הקשר לפולקסווגן? פשוט מאד - המנוע. מכונית התצוגה של מיצובישי - כמו האאוטלנדר העתידי - עושה שימוש במנוע 2.0 ליטר טורבו-דיזל עם 140 כ"ס. וכן, זוהי יחידת הכוח שמוצעת גם בגרנדיס, ומגיעה היישר ממחסן החלקים של פולקסווגן, יחד עם תיבת שישה הילוכים ידנית - אף היא דוברת גרמנית. הפלטפורמה של האאוטלנדר היא אותה אחת שתשמש בעתיד הקרוב את הלנסר החדשה, שקדימונים שלה הוצגו תחת השם ספורטבק ואיוו-X. ממיצובישי נמסר כי אורכו של האאוטלנדר החדש יעמוד על 464 ס"מ, בדיוק כמו הגרסאות היפניות והאמריקניות.


 

האאוטלנדר הסדרתי יושק באירופה ברבעון הראשון של 2007, לאחר שיערוך הופעת בכורה כרכב תצוגה בתערוכת פאריז (ספטמבר 2006). מתי אצלנו? אחרי שיקבל תיבה אוטומטית הולמת לדרישות בארץ. וזה יקרה - כך אמר ל-ynet מנכ"ל מיצובישי-ישראל, דן אורנשטיין - בסוף 2007 הקלנדרית, תחילת 2008. אורנשטיין הוסיף עוד כי המכונית החדשה תוצע עם שבעה מושבים, תהיה יקרה מהאאוטלנדר הנוכחי ותשווק למשך תקופה מסוימת במקביל אליו.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
האאוטלנדר האמריקני. שונה רק בחרטום
מנוע V6 לאמריקנים, האירופים יקבלו (בעיקר) דיזל
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים