שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    בוב ספוג עולה צפונה

    בוב ספוג, אחת הדמויות המצוירות הפופולאריות בעולם ובישראל, עזב את מעמקי הים וביקר את הילדים השוהים במקלטים. גם מנחי "ניקלודיאון" היו שם

     

    "בוב ספוג מכנסיים מרובעים" היא אחת מתוכניות הילדים המצליחות בארצות הברית עם 53.7 מיליון צופים בחודש. התוכנית משודרת ב- 112 מדינות בעולם, כולל בישראל, וזוכה לפופולריות עצומה.

     

    הדמות בוב ספוג נוצרה על ידי הביולוג הימי והמורה לטבע סטיב הילנבורג. ממש כמו דמותו של בוב ספוג, גם הילנבורג היה בעברו טבח במסעדת פירות ים. התוכנית עלתה לראשונה לשידור בשנת 1999 ומאז הפכה למותג עולמי, לא רק באמריקה אלא גם באירופה. בשנת 2003 היה בוב ספוג המוצר הלא מוזיקלי הנמכר ביותר ברשת חנויות וירג'ין; בהולנד ובבלגיה משחות השיניים של בוב ספוג כבשו נתח שוק של 30%. השיא ללא ספק שייך ל-700 מעריצים נלהבים, שהקימו את כנסיית בוב ספוג עליה ניתן ללמוד מדיווח של רשת ה-BBC הבריטית:

     

    אין זה פלא שעם פופולאריות שכזו החליטו הנציגים בארץ לשלוח את הכוכב צפונה. הבובה הכבדה, כ-15 ק"ג, לא היטיבה עם המפעילה, שעדת ילדים קיפצה עליה באחד המקלטים עד שחשה ברע וההופעה הופסקה. "אני רק מנהלת מכירות בחברה, חוויה כזו מזמן לא היתה לי", מלמלה לקראת המסע למקלט הבא.

     

    מנחי הערוץ התפלאו שוב ושוב עד כמה הספוג מאפיל עליהם. "זה ממש מגניב ומדליק שכשאנו נכנסים איש לא מגיב ורק כשהבובה באה יש השתוללות אדירה", מתארת דנה פרידר, מנחה בערוץ "ניקלודיאון". גם סבתא יהודית מקריית חיים שמחה לפגוש את הספוג: "אני בדיוק צריכה לנקות את השיש והספוגים האלו נפלו לי כמו מתנה מהשמיים כי כל החנויות סגורות".

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: שי רוזנצוויג
    מותג עולמי
    צילום: שי רוזנצוויג
    לאתר ההטבות
    מומלצים