מטה המאבק להשבת החיילים החטופים יוצא בקמפיין
הקמפיין יתמקד בפיצוצו הסימבולי של הבלון הכחול שעם הזמן הפך לסמל של חוסר אונים. את הקמפיין הפיק משרד הפרסום החברתי בן טוב הרמן
מטה המאבק למען השבת החיילים החטופים יוצא בקמפיין באמצעות משרד הפרסום החברתי "בן טוב הרמן". השלב הראשון של הקמפיין יעלה לאוויר היום (א') ב"רשת". מבן טוב הרמן נמסר, כי הקמפיין יתמקד בפיצוצו הסימבולי של הבלון הכחול שעם הזמן הפך לסמל של חוסר אונים. הציבור ייקרא להגיע לכיכר רבין ביום חמישי, לעצרת הזדהות עם החטופים.
חיים אברהם, אביו של החטוף בני אברהם, משתתף בסרטון בתפקיד ראשי.
הבמאי והמפיק ירדן גת, שמונה מטעם המשפחות לנהל את הקמפיין, מסר בהודעה משותפת עם "בן טוב הרמן": רצינו לייצר אמירה שתהווה תזכורת תמידית, שתדגיש הן את הדחיפות והן את הדרמה האנושית הגלומה במצבם. לדבריו, "על האמירה להניע לפעולה ולעודד אקטיביות שתידרש בזמן ובמקום המתאימים כמו העצרת ביום חמישי. אנחנו חייבים לשמור את הציבור הרחב ברמת מעורבות כל הזמן, גם כדי שכל החיילים ידעו שתמיד יהיה להם גב ציבורי וספציפית למלא את תפקידנו כשופר של אודי, אלדד וגלעד".
לדברי הפרסומאי יוסי בן טוב, "לא קל ליצור אירוע מכונן. כזה שייצרב עמוק, ויתמקם גבוה בתודעת הציבור. כדי ליצור אירוע שכזה באבחה אחת ובמהירות עלינו לגעת במשהו שכבר הבשיל בציבור והגיע למימדים של תודעה רחבה, ואז למנף אותו לטובת מצבנו העכשווי".
בן טוב הוסיף, כי "מתחת לפני השטח נוצר בציבור אימפקט מצטבר של חוסר אונים. משמעות התקווה שהציבור בישראל העניק בתחילה לבלונים הפכה עם הזמן למשמעות של אזלת יד מצד הממשלה ומצד כל הנוגעים בדבר. וכאן אנחנו מנסים לגעת".
מתוך הקמפיין
מומלצים