שתף קטע נבחר

מסחרית קטנה ועצבנית

אופל קורסה אינה עונה בדיוק על ההגדרה "מכונית מסחרית". גם סופר-ספורטיבית היא לא ממש. יחד עם זה, הגרמנים חושבים שיש לה את הפוטנציאל המתאים להיות גם זו, וגם זו

באירופה מדובר בפלח שוק חשוב ופופולארי, בישראל הן מוכרות הרבה פחות. אלו הן גרסאות ה"ואן" (Van) של המכוניות הקטנות, המציעות אלטרנטיבה זולה וקלה לתמרון למכוניות מסחריות. בעצם, לא רק קלה לתנועה, אלא גם נוחה מאד מבחינה כלכלית. במספר מדינות אירופאיות מקובל לשווק גרסאות כאלה, שכל הנדרש מהן הוא לנטרל את השימושיות ה"פרטית" בהן. למשל על-ידי אטימת חלונות אחוריים, הסרת ספסל אחורי ועוד.


בלי מושבים - עם רשת ביטחון. אופל קורסה ואן

 

כזו בדיוק היא הקורסה ואן שבתמונה, מכונית תצוגה מבית אופל שתערוך פרימיירה בתערוכת פאריז הקרובה, ותהפוך זמן קצר לאחר מכן למכונית סדרתית לכל דבר ועניין.

 

הקורסה המסחרית (בכאילו) מצוידת במנוע ה-1.3 ליטר טורבו-דיזל, שמייצר 90 כ"ס ומקורו בפיאט. היא תשווק כמובן ללא מושבים אחוריים, וכך תוכל לשאת כמות נכבדה - יחסית לגודלה ולייעודה המקורי - של ציוד. באופל לא חושפים בשלב זה נתונים מלאים, ומסתפקים רק בשתי התמונות המצורפות. מאלו ניתן ללמוד כי למרות הייעוד המסחרי, הקורסה ואן דווקא נראית ספורטיבית וצעירה, תודות לחישוקי "17 וערכת עיצוב "ביצועיסטית" מבית OPC, חטיבת הספורט-ביצועים-פוזה של אופל.


 

הגרסה הסדרתית, כך יש לשער, עשויה לוותר על גלגלים גדולים כל-כך וכנראה אפילו על הספויילרים המנופחים, לטובת אבזור דליל ותג-מחיר בהתאם. הגיוני. מצד שני, מכונית כזו אינה עובדת רק על ההגיון, אז אי אפשר באמת לדעת... 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קורסה רגילה עם ספסל אחורי
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים