יוניליוור מעירה את 778: נכנסת לקטגוריית מעדן פרי
החברה מרעננת את המותג 778 בהשקעה כוללת של כמיליון שקל ומשיקה מעדני 100% פרי, קטגוריה בה לא הייתה פעילה עד כה
במקביל, מרעננת יוניליוור את המותג 778, שהיה מותג רדום עד כה, בהשקעה כוללת של כמיליון שקל. המהלך כולל עיצוב לוגו חדש למותג, החלפת הצנצנות לצנצנות מרובעות ויצירת מראה בולט על המדף לכל סדרת המוצרים.
כמו כן, משיקה החברה טעמים חדשים של קונפיטורות, שיחליפו טעמים ישנים. סדרת הקונפיטורות תכלול 6 טעמים, חלקם היו עד כה תחת המותג כגון תות שדה, משמש, פובידל, וטעמים חדשים כגון תפוז, תפוח קינמון ופטל. במקביל, יושקו קונפיטורות לייט עם חצי מכמות הקלוריות בטעמים תות שדה, משמש ואוכמניות.
ההבדל בין ריבה, קונפיטורה ומעדן 100% פרי טמון באחוז הפרי שבמוצר. ריבות מכילות לפחות 35% פרי או מחית פרי, קונפיטורות מכילות מינימום 45% פרי וחתיכות פרי ומעדן 100% פרי עשוי כולו מרכיבי פרי ורכז פרי ללא תוספת סוכר.
עמית מאיר, מנהלת מותג 778 מסר, כי על-פי מחקרים, נתפס המותג כמוכר ואהוב, אולם מיושן. "לכן החלטנו ביוניליוור לרענן את מותג 778, על מנת לשמור על מובילות בשוק ונתמוך בו בנקודות המכירה".
שוק הקונפיטורות, כולל ריבות ומעדן פרי, נאמד בכ-65 מיליון שקל בשנה, מתוכו קטגוריית הקונפיטורות נאמדת בכ-20 מיליון שקל בשנה וקטגוריית מעדן 100% פרי בכ-23 מיליון שקל בשנה. על פי נתוני נילסן, כספי, ליוני 2006, כפי שנמסרו מיוניליוור, השוק נחלק לסגמנט מעדן 100% פרי המהווה 36% ממנו, סגמנט הקונפיטורות המהווה 31%, סגמנט הריבות המהווה 15%, סגמנט קונפיטורות דיאט המהווה 12% וסגמנט הקונפיטורות ללא סוכר המהווה 6%.