שתף קטע נבחר

התאונה בצומת גולני: נהג לא ציית לרמזור אדום

בתאונה החזיתית שאירעה מוקדם יותר בצומת גולני נפצעו שמונה בני אדם. ממד"א ירדן נמסר כי שלושה מבין הפצועים הם ילדים, שמצבם מוגדר בינוני-קשה. יתר הפצועים נפגעו באורח קל-בינוני.

 

שבעה פצועים פונו לבית החולים פוריה בטבריה ופצוע נוסף הועבר לבית החולים העמק בעפולה. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי אחד מכלי הרכב לא ציית לרמזור אדום בצומת.

 

(אחיה ראב"ד)

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים