שתף קטע נבחר

מכרז הרכבת: Metro Rail יוצאת נגד MTS המתחרה

זמן קצר לפני ההכרזה על הזוכה במכרז הרכבת הקלה טוענת קבוצת Metro Rail: ועדת המכרזים מתעלמת מההשלכות הסביבתיות, הטכניות והבטיחותיות של שיטות הכרייה שמציעה קבוצת MTS בראשות אפריקה ישראל. MTS: "אנו בוטחים בשיקול הדעת של ועדת המכרזים"

קבוצת Metro Rail, המתמודדת על מיכרז הרכבת הקלה בתל אביב, טוענת במכתב ששלחה הבוקר לוועדת המכרזים, כי הועדה לא בדקה את השלכות טכנולוגיות הכרייה על מי התהום ועל אקוויפר החוף. לטענת הקבוצה, שיטת הכרייה המוצעת על ידי הקבוצה המתחרה MTS, בראשות אפריקה ישראל, בעייתית יותר למי התהום.

 

היום בצהריים יכריז שר האוצר, אברהם הירשזון, מי היא הקבוצה במכרז הרכבת הקלה בתל אביב.

 

קבוצת Metro Rail טוענת כי הוועדה מנהלת מירוץ להכרזה על הזוכים במכרז לפי תום השנה האזרחית תוך התעלמות מפניות שהופנו אליה ומחוות דעת של מומחים, במקום לקחת את הזמן הדרוש לקבלת החלטה מושכלת, המתייחסת להשלכות הסביבתיות ולפגיעה הצפויה במשק המים.

 

מקבוצת MTS נמסר: "אנו בוטחים בשיקול הדעת, במקצועיות ובאובייקטיביות של וועדת המכרזים וממתינים להכרעתם בנושא".

    

הקבוצת המתמודדות במכרז הן Metro Rail הכוללת את שיכון ובנוי, אשטרום, Zublin (גרמניה), אלסטום (צרפת), Conex (צרפת) ו-Vinci (צרפת). מולה הגישה הצעה קבוצת MTS ( Metro Transportation Solution) המורכבת מאפריקה ישראל, אגד, CCECC (סין), סורס דה קוסטה (פורטוגל), סימנס (גרמניה), ו- HTM (הולנד).

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הרכבת הקלה, טענות כנגד ועדת המכרזים
הרכבת הקלה, טענות כנגד ועדת המכרזים
מומלצים