שתף קטע נבחר

רוצה להיות סטארבקס: ארומה ישראל נכנסת לתחום המוזיקה

רשת בתי הקפה משיקה את המותג "ארומה music בר" בהשקעה של 5 מיליון שקל. תמכור בסניפים דיסקים של אמנים ישראלים, שיופקו במיוחד עבורה. חתמה על הסכם שת"פ עם הליקון, הד ארצי ו-NMC. סמנכ"ל השיווק: היעד, להגיע למכירות של 100 אלף דיסקים בשנה

רשת בתי הקפה ארומה ישראל, נכנסת לתחום המוזיקה תחת המותג "Aroma Music Bar". במסגרת הפעילות החדשה, שמושקת בהשקעה של 5 מיליון שקל, יימכרו בסניפי הרשת דיסקים של אמנים ישראלים, שיופקו בלעדית עבורה. הרשת חתמה עם שלוש חברות הפצה גדולות – הליקון, הד ארצי, ו-NMC, על הסכם לשיתוף פעולה עם האמנים שתחת ייצוגם.

 

המודל על פיו תפעל ארומה בתחום מבוסס על המודל הקמעונאי Hear Music של רשת סטארבקס בארה"ב. סטארבקס השיקה את מותג המוזיקה שלה בשנת 1999, וכיום הוא כולל בתוכו הפקת דיסקים עבור רשת בתי הקפה, חנויות מותג וערוץ רדיו עצמאי. מאז הכניסה לתחום המוזיקה הפכה סטרבאקס לגוף משמעותי גם בתחום מכירת הדיסקים בארה"ב.

 

לדברי נעם ברמן,סמנכ"ל השיווק של ארומה ישראל, היעד של הרשת הוא להגיע למכירות של 100 אלף דיסקים בשנה, ולתפוס בתוך שלוש שנים 20% משוק מכירות הדיסקים. "100 אלף הלקוחות אשר עוברים מדי יום בסניפי ארומה ישראל, הופכים את הרשת לפלטפורמה אידיאלית למכירת מוצרי מוזיקה, בניגוד לרשתות המוזיקה המסורתיות אשר מעניקות מענה חלקי בכל הפרמטרים הללו", אמר. ברמן מערך את שוק המוזיקה בישראל בכ-120 מיליון שקל, ומכירות של 2.5 מיליון דיסקים בשנה.

 

הדיסק הראשון שיושק תחת המותג Aroma Music Bar יהיה אוסף חדש של שירי אהבה של אביב גפן בהוצאת הד ארצי. בשלב ראשון יושק הדיסק ב-30 אלף עותקים והוא יימכר בסניפי הרשת תמורת 59 שקל.

 

ארומה ישראל החלה את לפעול בתחום המוזיקה בשנת 2006 עם השקת שירות ה- SMS Jukebox אשר איפשר לקבוע באמצעות שליחת SMS את השיר המושמע בסניף ואת הוידאו-קליפ שישודר איתו. לדברי ברמן בחודש האחרון עמד קצב ההורדות בסניפים על 4,500 הודעות SMS.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ארומה. רוצה נתח משוק הדיסקים
מומלצים