שתף קטע נבחר

לידיעת לקוחות פרטנר: המחירים יעלו ב-1 במרץ

פרסום ראשון: תעריפי זמן האוויר של החברה יעלו בשיעור ממוצע של 4.6% ללקוחות פרטיים ו-5% לעסקיים. פרטנר: הצורך בעדכון נובע בעיקר עקב הפחתה נוספת בדמי הקישוריות ובהוראת משרד התקשורת ובשל הוראת משרד התקשורת ליישם הכרזה ללא חיוב בטרם הפניית שיחות לתא הקולי

אחרי שסלקום העלתה מחירים באוקטובר האחרון, ופלאפון הצטרפה אליה בינואר, הגיע תור לקוחות פרטנר. החברה תעלה בעוד שבועיים, ב-1 במרץ, את תעריפי השיחות לרוב לקוחותיה. הלקוחות הפרטיים יספגו עליות מחירים בשיעור ממוצע של 4.6%, לקוחות עסקיים יספגו עליות מחירים של 5% בממוצע ולקוחות בתוכנית orange bigtalk יספגן עליות מחירים של 2.3% בממוצע בתעריפי השיחות והודעות ה- SMS-MMS.

 

מפרטנר נמסר, כי "הצורך בעדכון נובע בעיקר עקב הפחתה נוספת בשיעור של 10.4% בדמי הקישוריות, על פי הוראות משרד התקשורת, שתיכנס לתוקף ב-1 במרץ, ועקב הוראת משרד התקשורת ליישם הכרזה ללא חיוב בטרם הפניית שיחות לתא הקולי בתחילת 2007 - דבר שגורם לחברות הסלולר אובדן הכנסות של עשרות מיליוני שקלים".

 

בנוסף לעליות מחירי זמן האוויר, מסרה פרטנר כי תעריפי שירות orange 2 ומחירי חלק מחבילות המקנות הטבה בשיחות, הודעות ושירותי תוכן, יועלו בסך שאינו עולה על 3 שקלים. לא יחול שינוי בתעריפי זמן האוויר של לקוחות פרטיים בתוכניות "חיילים יותר", בחבילות גלישה (GPRS ו- UMTS) ובשירותי אחריות ותחזוקה.

 

לפרטנר יש כ-2.7 מיליון מנויים. הכנסות החברה בשנת 2006 הגיעו לשיא של 5.6 מיליארד שקל, והרווח הנקי שלה הסתכם ב-682 מיליון שקל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סיון פרג'
דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר
צילום: סיון פרג'
מומלצים