שתף קטע נבחר

תקלות באינטרנט המהיר של בזק בסוף השבוע

לקוחות האינטרנט המהיר של בזק (ADSL) באיזור מרכז הארץ נתקלו בניתוקים וקשיי גלישה במהלך סוף השבוע גם בשעות האחרונות. בזק: התקלה אותרה ותוקנה

לקוחות האינטרנט המהיר של בזק (ADSL) מאזור המרכז מדווחים על קשיי גלישה וניתוקים לסירוגין מהאינטרנט החל מאתמול (ו') בשעות הבוקר, ובמהלך כל סוף השבוע.

 

חלק מהגולשים אף מדווחים על תקלות גם בשעות האחרונות. "כבר יותר מ-24 שעות אין אפשרות לגלוש", דיווח לנו אחד הגולשים בצהריים. "ביומיים האחרונים פשוט אי אפשר לגלוש באינטרנט בצורה נורמלית", מסר לנו הערב גולש נוסף.

 

בעקבות התקלה נוצרו עומסים כבדים על מוקדי התמיכה והשירות שהביאו לזמני המתנה ארוכים במיוחד עד חוסר מענה, על אף שהמוקד פעיל 24 שעות ביממה, ושבעה ימים בשבוע. "המתנתי 20 דקות", כותב לנו עוד גולש. על פי בדיקת ynet, חלק מהפניות לחברה נענו בהודעה מוקלטת כי שירות התמיכה אינו זמין. בנסיונות נוספים שלנו לפנות למוקד, זמן ההמתנה עמד על למעלה מ-10 דקות. אתמול נמסר ללקוחות שפנו והצליחו להשיג מענה, כי התקלה ידועה ותטופל תוך זמן קצר.

 

נכון לעכשיו (9 בערב), במוקד התמיכה הטכני של בזק נמסרת הודעה האומרת "קיים חשש לתקלה המשפיעה על הגלישה".

 

בזק: התקלה אותרה ותוקנה

מבזק נמסר הערב כי "נתגלו תקלות האחד מרכיבי מערכת ה-ADSL מתוצרת חברת רדבק האמירקנית. הרכיב הוחלף בסוף השבוע, אך בזק מקיימת מעקב הדוק אחרי ביצועי המערכת".

 

דובר בזק ביקש להוסיף גם כי על פי בדיקה שנערכה לקראת השעה 7:00 בערב, כל המערכות נמצאו תקינות וכי כרגע אין בעיות בגלישה.

 

תקלות חוזרות

בחודשים האחרונים דיווחנו נתקלו גולשי האינטרנט בתקלות ובניתוקים באינרנט המהיר של בזק, HOT וכל ספקיות האינטרנט. בעיות הגלישה נובעות בדרך כלל מתקלות טכניות בציוד ובתשתית, תקלות אצל ספקיות ושרתים בחו"ל, בעיות במערכת החשמל, ופגעי מזג האוויר.

 

במרבית המקרים החברות מצויידות במערכי גיבוי, והתקלות מתוקנות תוך שעות ספורות, אך לעיתים נמשכות מעבר ליממה.


פורסם לראשונה 17/02/2007 20:16

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ויז'ואל/פוטוס
בזק: התקלה תוקנה
צילום: ויז'ואל/פוטוס
מומלצים