השוואה: הקטנוע הטוב בישראל
לקחנו שמונה קטנועי 250 סמ"ק, כאלה שמסוגלים להתמודד עם תנועה עירונית, אבל מסתדרים טוב גם בנסיעה בינעירונית. המטרה: למצוא את הקטנוע הטוב מכולם. התשובה הייתה חד-משמעית
מי שרוכב על קטנוע, לא זקוק להקדמה כלשהי באשר למבחן הענק הזה. קטגוריית קטנועי ה-250 היא הנמכרת ביותר בשוק הרכב הדו-גלגלי המקומי, וברור למה. נכון שבעיר הצפופה יש יתרון לכלים קטנים וזריזים, אבל הפער בינם ל-250 אינו גדול. מלבד זאת, אלה האחרונים מציעים אפשרות נסיעה גם מחוץ לעיר, אותה מתקשים הקטנים להציע. תאמינו או לא, אבל יש בהם גם כאלה שיסחבו ללא בעיות עד אילת. טוב, בקושי...
בכל מקרה, כדי לעשות קצת סדר בבלאגן ההיצע העשיר, החלטנו לבדוק מה יש לשוק הצנוע שלנו להציע. ויש, לא פחות משמונה קטנועים מארבעה יצרנים שונים. הונדה מציעים פורסייט, ג'אז ופורצה. קימקו מציעים B&W, גרנד-דינק ואקסייטינג. סאן-יאנג משווקים כאן ג'וי-מקס, ימאהה משווקת X-מקס.
לקחנו את כולם למסלול מבחן מפרך, עירוני, בין עירוני, איטי, מהיר, פקקים וכביש פתוח. חרשנו איתם את כל כבישי הארץ, אם לדייק. ובסופו של מסע, מצאנו את קטנוע ה-250 הטוב מכולם, זה שיכול להתהדר בתואר הקנייה הטובה ביותר בשוק הדו-גלגלי המקומי. התוצאות לפניכם: