שתף קטע נבחר
סיסמה חדשה לקוקה קולה: "לאהוב את החיים"
החברה יוצאת במהלך שיווקי אסטרטגי בהשקעה של 10 מיליון שקל, שמטרתו להציג את המותג כמוביל מסר של אופטימיות

(קוקה-קולה ישראל עומדת להשיק אסטרטגיה שיווקית חדשה המציגה את המותג קוקה-קולה, כמותג המוביל מסר של אופטימיות והשראה לאימוץ גישה חיובית לחיים.

 

במסגרת המהלך, שיושקעו בו 10 מיליון שקלים, יאמץ המותג קוקה-קולה סיסמה חדשה - "לאהוב את החיים", שתצורף לסיסמה "טעם החיים".

 

המהלך האסטרטגי יתפרס על פני מספר חודשים, ויכלול מספר שלבים. בשלב הראשון, שיחל בימים הקרובים, יעלה קמפיין תדמיתי רחב היקף המציג את ההשראה לאימוץ הגישה החיובית לחיים.

 

בהמשך השנה יושק השלב השני, שיאפשר לצרכנים לקחת חלק ביישום הגישה החיובית והאופטימית ולהיות מעורבים בעשייה של מותג העל. בהמשך יפעל מותג העל על מנת להעצים את הצרכנים ולעודד אותם להמשיך וליישם את הגישה החיובית והאופטימית בחייהם.

 

לדברי טל רבן, סמנכ"ל השיווק של קוקה קולה, "קוקה-קולה הינו מותג מוכר וידוע המלווה את החברה הישראלית כ- 40 שנה ומצוי עמוק בתודעה הישראלית". לדבריו, "קוקה-קולה כמותג על יבטא מעתה באופן בולט ומשמעותי גם את ערך האופטימיות ויפעל למתן השראה לגישה חיובית לחיים כאסטרטגיה שיווקית לשנים הקרובות".

 

לפני המהלך, ביצעה החברה מחקר שבדק את רמת הבשלות, הצורך, והפתיחות של הקהל הישראלי, לאמץ מסרים של אופטימיות וגישה חיובית לחיים.

 

אורלי קליין – דגן מנהלת שיווק קוקה-קולה, אמרה בהקשר למחקר, כי "האושר והאופטימיות נפרטו לקטעי חיים, סיטואציות, לתחושות,חוויות והלכי רוח.
מעניין היה לגלות כי התייחסותם של הישראלים להלך רוח של 'גישה חיובית לחיים' ו'אופטימיות', היה נעדר ציניות. הישראלים גילו הזדהות גבוהה עם מוטו זה ופרטו אותו למגוון ביטויים".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים