לה מאן - ושוב אודי מנצחת
בפעם השנייה ברציפות עם מנוע דיזל, בפעם השביעית בשמונה השנים האחרונות. אודי שוב זוכה במירוץ 24 השעות המפרך בלה-מאן
מעבר לכך, בפעם השנייה ברציפות מנצחת אודי במירוץ המפורסם כשהיא מתחרה עם מכונית בעלת מנוע טורבו-דיזל, ה-R10, שעשתה היסטוריה בשנה שעברה, כשהייתה למכונית הדיזל הראשונה שמנצחת במרוץ. כמו בשנה שעברה, צוות הנהגים של המכונית המנצחת כלל את מרקו ורנר, עמנואל פירו ופרנק ביאלה. האודי המנצחת השלימה 369 הקפות של המסלול, שאורכו 13.65 ק"מ.
הצוות המנצח של אודי, מספר 1. עם מנוע דיזל, הכי מהירה לאורך 24 שעות
הצוות המנצח "ירש" את ההובלה ממכונית מספר 2 של אודי, שהתרסקה כשבע שעות לפני תום המרוץ. במכונית זו נהגו טום קריסטנסן, אלאן מקניש ורינאלדו קאפלו. קריסטנסן הוא אלוף זכיות הלה-מאן: הנהג הדני ניצח לא פחות משבע פעמים במרוץ הסיבולת היוקרתי.
במקום השני סיימה קבוצת פיג'ו, גם היא עם מכונית בעלת מנוע טורבו-דיזל, ה-908. עבור פיג'ו נהגו סבסטיאן בורדה, סטפן סאראזין ופדרו לאמי. למרות שהשלימו "רק" 359 הקפות של המסלול, הצוות של פיג'ו היה זה שקבע את ההקפה המהירה ביותר: 3:27.633 דקות - כעשירית שנייה מהיר מהזמן שקבע הצוות המנצח של אודי. אגב, צוות נוסף של פיג'ו, שכלל את ז'ק ווילנב, אלוף העולם לשעבר בפורמולה 1, נאלץ לפרוש עקב תקלה במנוע, כשעה ורבע לפני תום המרוץ.
ומה עם מנועי הבנזין, ששלטו שנים ארוכות במסלול המיתולוגי בלה-מאן? מכונית של קבוצת פסקרולו הצרפתית, בעלת מנוע בנזין, הסתפקה במקום השלישי.
בקטגוריית ה-GT1, השנייה ביוקרה אחרי הקטגוריה הבכירה (ה-LMP1), שברה אסטון מרטין את ההגמוניה של שברולט בשנים האחרונות. מכונית מספר 009 של אסטון מרטין סיימה ראשונה בקטגוריה, עם צוות נהגים שכלל את דייויד בראבהאם, ריקארד ריידל ודארן טרנר.