שתף קטע נבחר

סקר TIM: מהם 20 האתרים הנחשפים בישראל?

גוגל הוא הנחשף ביותר, ynet מתחזק, על פי TIM, סקר האינטרנט התקופתי של חברת TNS טלסקר

גוגל הוא האתר הנחשף ביותר בישראל, המותג ynet מתחזק ואילו וואלה נשאר במקום, כך עולה מנתוני TIM, סקר האינטרנט התקופתי של חברת TNS טלסקר, המתפרסמים היום (ב'). על פי נתונים מוקדמים מהסקר, שפורסמו בשבוע שעבר, קרוב ל-4.5 מיליון ישראלים גולשים ברשת, וחלקם בכלל האוכלוסייה (7.2 מיליון ישראלים) עומד על 62 אחוזים.

 

על פי נתוני הסקר, שנערך בחודשים ינואר עד יוני, YouTube, שנמדד לראשונה, הוא אתר הווידאו הנחשף ביותר בארץ עם 24.8 אחוזי חשיפה, הרבה יותר מ-Flix של תפוז עם 10.4%. אתר Heep של סלקום כלל לא מופיע ברשימת 20 האתרים הנחשפים.

 

עוד נתונים בולטים: Yahoo הוא האתר הזר השני הנחשף ביותר בארץ אחרי גוגל עם 16.9%. שידורי קשת הוא אתר הטלוויזיה הנחשף בארץ עם 19.3%, גידול זעיר לעומת נתוני ינואר. אתר רשת, שהושק מחדש לפני שלושה חודשים בלבד, נמדד לראשונה הסקר הזה וזכה ל-13.1 אחוזי חשיפה - הישג נאה. נענע, אשר מחציתה נרכשה לאחרונה על ידי ערוץ 10, רשמה גידול קל לעומת ינואר.

 

One הוא אתר הספורט הנחשף ביותר, עם 15.8% (ירידה קלה ביחס לינואר), לעומת 12.5% לאתר ספורט 5 (עליה קלה). גלובס רושם גידול משמעותי של מספר אחוזים - 14% חשיפה לעומת 12.6% לאתר דה מארקר. גם המותג דפי זהב מתחזק - 22.4% ביוני לעומת 15.1% בחודש ינואר.

 


מגמות בשיעורי חשיפה שבועיים לאתרים מובילים - סקר TIM

מגמות בשיעורי חשיפה שבועיים לאתרים מובילים - סקר TIM
אתר יוני, 2007 (באחוזים) ינואר, 2007 (באחוזים) יוני, 2006 (באחוזים)
גוגל 87.5 82.7 79.1
וואלה 69.6 70.1 67.6
ynet 63.1 55.2 56.2
MSN/Hotmail 32.2 32.1 34.5
נענע 31.8 29.1 30.2
nrg 28.4 23.4 23.0
תפוז 25.2 27.1 22.2
YouTube 24.8 לא נמדד לא נמדד
דפי זהב 22.4 15.1 12.1
זאפ 21.8 18.1 16.4
שידורי קשת 19.3 18.4 לא נמדד
לוח יד2 18.5 12.4 10.3
yahoo 16.9 16.2 15.6
One 15.8 17.1 16.3
גלובס 14.0 9.5 10.5
הארץ 13.5 12.0 11.0
רשת 13.1 לא נמדד לא נמדד
דה מארקר 12.6 10.5 10.1
ספורט 5 12.5 11.6 10.1
start 11.1 10.4 12.0
פליקס 10.4 9.7 לא נמדד

 


דירוג TIM יוני 2007: חשיפה שבועית לפי גלישה ממקומות עבודה וקבוצות גיל

דירוג TIM יוני 2007: חשיפה שבועית לפי גלישה ממקומות עבודה וקבוצות גיל
אתר גילאי 13-17 (באחוזים) גילאי 18 ומעלה (באחוזים) גולשים מהעבודה (באחוזים)
גוגל 83.3 88.1 82.0
וואלה 85.9 67.3 55.3
ynet 35.9 66.8 61.3
MSN/Hotmail 30.1 32.5 23.4
נענע 49.4 29.4 16.4
nrg 11.5 30.7 25.0
תפוז 30.8 24.4 13.9
YouTube 46.2 21.8 10.4
דפי זהב 12.8 23.7 17.4
זאפ 12.8 23.1 18.0
שידורי קשת 32.7 17.4 7.4
לוח יד2 10.3 19.7 11.3
Yahoo 10.9 17.7 12.9
One 21.2 15.0 12.7
גלובס 1.3 15.8 16.6
הארץ 3.2 14.9 11.9
רשת 19.2 12.2 4.3
דה מארקר 3.2 13.9 15.2
ספורט 5 14.1 12.3 9.0
start 6.4 11.8 8.0
פליקס 25.6 8.2 2.7

מהו סקר TIM? 

סקר האינטרנט התקופתי TIM נערך זו הפעם ה-17 בקרב מדגם ארצי ומייצג של 1,275 משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה מקרב האוכלוסייה היהודית בישראל. 

 

כמקובל בסקרים כאלה, כל נשאל נתבקש לציין באופן בלתי נעזר אם ומתי ביקר באתר כלשהו מרשימת

 אתרים שהוצגה בפניו בשבוע שקדם לסקר. הסקר נערך גם באופן מקוון בקרב הפאנל האינטרנטי (Access Panel) של TNS ישראל, המייצג את אוכלוסיית הגולשים במדינת ישראל. 

 

יש לציין, כי שיטה זו יעילה לבדיקת חשיפת הגולשים למותג של אתר ופחות יעילה למדידת הפופולריות של האתרים בפועל. הנתונים לא מייצגים את שיעור המבקרים באתר בפועל, אלא אומדן החשיפה (Reach) בלבד, או שיעור האנשים השונים שביקרו, לפחות פעם אחת, בכל אתר בשבוע שקדם לסקר.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אין שינויים דרמטיים. סקר TIM
מומלצים