שתף קטע נבחר

ארה"ב: תוכנית לשימוש בלווין ריגול נגד אזרחי המדינה תעוכב

ממשלת ארצות הברית החליטה לעכב תוכנית שהייתה אמורה להכניס לשימוש לוויני ריגול כדי לעקוב אחר אזרחים בתוך המדינה.

 

לדברי חבר דמוקרטי בבית הנבחרים, התוכנית הייתה אמורה להתחיל כבר ביום שני, אך היא תדחה עד שיערכו דיונים נוספים בסוגיות שונות הנוגעות לזכויות אדם ואזרח שעלולות להיפגע עם הוצאתה לפועל.

 

(רויטרס)

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים