שתף קטע נבחר

yes פותחת את כל הערוצים בחינם לשלושה חודשים
פחות משבוע לאחר שהסתיימו ההפרעות בקליטת השידורים הודיעה החברה על הפיצוי ללקוחותיה: פותחת את כל הערוצים לכל הלקוחות ללא תוספת תשלום, לתקופה של שלושה חודשים. שווי ההטבה: 400 שקלים ללקוח. המנכ"ל: העלות לחברה עומדת על עשרות מיליוני שקלים

חברת yes עומדת בהבטחת המנכ"ל, רון אילון, שאמר אתמול בדיון בוועדת הכלכלה כי הפיצוי שיקבלו הלקוחות בעקבות השיבושים המתמשכים בשידורים יהיה הולם ונאות. החברה הודיעה הבוקר (ג') כי היא פותחת את כל הערוצים לכל הלקוחות ללא תוספת תשלום, לתקופה של שלושה חודשים החל מהיום.

 

בשלושת החודשים הקרובים יוכלו כל לקוחות yes לצפות בכל ערוצי הספורט, כולל ליגות הכדורגל הישראלית והאנגלית, ערוצי האוכל, הבריאות, הביוגרפיה, הילדים והפעוטות, משחקי האינטראקטיב ועוד. והכל, כאמור, ללא תוספת תשלום. לקוחות המשלמים כיום על ערוצי פרימיום שרכשו בנפרד יזוכו בחשבונם באופן אוטומטי. בחברה הדגישו עם זאת, כי פתיחת הערוצים אינה כוללת את ערוצי הארוטיקה ואת ה -DVDBOX.  

 

שווי ההטבה הוא 400 שקל ללקוח, ומאחר שלחברה יש כ-540 אלף לקוחות, מדובר בשווי הטבה כולל של 216 מיליון שקלים. עם זאת, ברור שזו לא  העלות של yes. העלות לחברה, לפי המנכ"ל, עומדת על עשרות מיליוני שקלים.  

 

אילון אמר היום כי בינתיים הפיצוי מגיע מקופת החברה שלקחה את האחריות אך זה , אך בכוונתה לדון עם המדינה על הפיצוי שהם יקבלו בגין הנזק שנגרם לה.

 

ההפרעות ב-yes החלו כזכור ב-6 בספטמבר, היום בו ישראל התקיפה את סוריה. מאז, ועד השבוע שעבר, סבלו לקוחות החברה, בעיקר בצפון ובמרכז, מהפרעות

חוזרות ונשנות בשידורים. מוקד שירות הלקוחות של החברה קרס שבועות רבים עקב עומס שיחות, תביעות הוגשו נגד החברה והיא היתה במשבר קשה.

  

היום אמר מנכ"ל yes, רון אילון, כי "אנו מעריכים שההפרעה – שהחלה בסמיכות לאירועים בצפון - מקורה כנראה בגורם זר. אנו יודעים שההפרעות פגעו בעיקר בלקוחות שמתגוררים לאורך החוף, בקו ראיה עם הים. קרוב ללבנון הופרעו השידורים באופן קשה יותר". עם זאת, ידוע כי בשבוע הראשון של התקלות המקור היה מטוס ל.א ישראלי תקול.

 

לדבריו, השבוע האחרון היה שקט, ואני רוצה להודות לצה"ל על תרומתו לאיתור הגורם המפריע. כפי שאמר שר התקשורת – ההפרעה הנובעת מפעילות של מדינה זרה נמצאת באחריות טיפול הממשלה ואנו מחכים להודעתה הרשמית שתסיים את האירוע. למרות זאת החלטתי שאין מקום להמתין עם הפיצוי ללקוחות ועל החברה לפעול מיידית. מכאן ההודעה היום".

 

אילון הוסיף, כי "אנו מודים ללקוחותינו שצעדו איתנו ברגעים קשים לחברה ולא נוחים לצופים. התמיכה בחברה ריגשה אותנו". ככל הידוע, החברה איבדה בעקבות התקלות מספר זניח של לקוחות, כ-750 איש בלבד.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים