שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    רק זה היה חסר לכם: מייבאך עם גג נפתח

    מותג היוקרה של מרצדס מציג מכונית פאר חדשה, שמחזירה לחיים תצורת מרכב שנעלמה לפני עשרות שנים: לנדאולה. העיקרון: לנוסעים כיף יותר מלנהג

    מייבאך תציג בקרוב גרסה מיוחדת ל-62S, מכונית הפאר הגדולה. מדובר בלנדאולה (Landaulet), תצורת מרכב שהייתה פופולארית במכוניות יוקרה בראשית ימי המכוניות, אך אינה קיימת זה עשרות שנים. לנדאולה היא תצורה בה הגג מחולק לשניים - חלק אחד קשיח, וחלק שני מבד הניתן לקיפול. מכוניות מסוג זה היו נפוצות במותגי עבר סופר-יוקרתיים דוגמת בוגאטי, מייבאך ורולס רויס.


     

    וכמו פעם, גם ללנדאולה של מייבאך יש שני חלקים לגג. מלפנים יש גג סגור ושגרתי. ומעל הנוסעים היושבים מאחור, גג בד גדול שמתקפל לאחור. בכך מועצם הבידול בין הנהג (שאצל לקוחות מייבאך מועסק בדרך כלל בתשלום), לבין בעל הרכב שיושב מאחור. זאת, בנוסף למחיצה הרגילה, מזכוכית שניתן לאטום בלחיצת כפתור באמצעות קריסטל נוזלי.

     

    מייבאך לנדאולה מציגה עוד חידוש, בדמות הבדלה בגוונים בין "תא הנהג" הצבוע שחור, ל"תא הנוסעים" הלבן. הנוסעים מאחור נהנים גם ממושבי כורסה נפרדים, בסגנון המזכיר מושבי מחלקה ראשונה במטוס.


     

    כאמור, הלנדאולה מבוססת על גרסת ה-62S של מייבאך, עם מנוע V12 בנפח 6.0 ליטר וצמד מגדשי טורבו. מנוע זה מספק 612 כ"ס ב-4,800 סל"ד ו-102 קג"מ ב-2,000 סל"ד, מה שהופך את המכונית הגדולה לחזקה ביותר מסוגה, כך מייבאך.

     

    בשלב זה לא ידוע על תוכניות ייצור ללנדאולה, אך הסיכויים לכך גדולים. אם כן, צפו לתג-מחיר גבוה משמעותית מזה של ה-62S ה"רגילה" (קרוב ל-400 אלף דולר, או 1.5 מיליון שקל), ולייצור במספר מכוניות מאד מוגבל.


     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מייבאך לנדאולה, עם גג סגור
    תא הנוסעים
    היום ואז
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים