שתף קטע נבחר

בזק מתמתגת מחדש ומנכסת לעצמה את הבית

החברה יצאה במהלך גדול של מיתוג מחדש תוך שהיא משנה את הסיסמא ל"בזק - הכי טוב בבית". שלמה רודב: "בשנתיים האחרונות ניסינו לבנות את כל הפעילות שלנו מחדש". אבי גבאי: "אנחנו מאמינים כי כשנושא הרגולציה יירד מאיתנו נהיה הרבה יותר תחרותיים"

"בשנתיים האחרונות ניסינו לבנות את כל הפעילות שלנו מחדש, ולכן זהו יום משמעותי לבזק". כך אמר היום (ב') יו"ר החברה, שלמה רודב, לרגל מהלך המיתוג מחדש שהחברה הכריזה עליו, שלא במקרה נעשה גם ערב ניידות המספרים.  

 

רודב ציין, כי "בזק מוכנה גם טכנולוגית וגם עניינית לניידות המספרים. תחרות היא בעיננו עובדת חיים ואנחנו יודעים לעשות את זה טוב. כל מה שאנחנו מבקשים זה שיתנו לנו להתחרות. המצב הרגולטורי כיום שלא נותנים לנו להתחרות, אינו בריא לטעמנו ואנו מקווים מאוד שהמצב ישתנה בקרוב".

 

בינתיים, עד שהרגולטור ישחרר קצת את בזק, היא הודיעה על מהלך גדול של מיתוג מחדש, כשהכותרת שלו היא שבזק למעשה מגדירה את עצמה לראשונה כחברה שמוכרת מגוון פתרונות תקשורת של הבית, ולא רק טלפון קווי.

 במסגרת המהלך החברה טיפלה בלוגו (B), שינתה את צבעיו לכחול ובחרה סלוגן חדש: "בזק - הכי טוב בבית".   

 

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, אמר כי עד לפני 8 שנים מכרנו רק טלפון נייח. מה שאנחנו עושים היום זה רענון הזהות. אנו משיקים את בזק החדשה, בזק המופרטת". לדבריו, "ערב הניידות מתאים למהלך כזה, שבסופו של דבר מטרתו הוא שימור לקוחות".  

 

אבי גבאי, מנכ"ל בזק, אמר כי "מהלך המיתוג אינו רק רק מהלך של מעטפת. מדובר במהלך אמיתי ומהותי. בשנתיים האחרונות החברה  עברה שינויים גדולים, כל ההנהלה התחלפה, החברה התייעלה והפכה להיות תחרותית יותר, ומיקדה פעילות בלקוח. עכשיו, אחרי שהשלמנו את הכל המהלכים האלו, אנחנו מרשים לעצמנו לצאת בהכרזות". גם גבאי, כמו רודב, ציין היום כי "אנחנו מאמינים כי כשנושא הרגולציה יירד מאיתנו נהיה הרבה יותר תחרותיים" 

 

לגבי מהלך המיתוג מחדש, גוראון ציין כי "הצורך בשינוי מותגי קיים כדי לחזק את המותג וגם כדי להמשיך ולקיים דיאלוג עם הלקוחות. רבים תופסים אותנו רק כטלפונייה אבל אנחנו מזמן לא רק זה. מה שעשינו זה בעצםמ חיזוק הדברים שאנחנו חזקים בהם, כשבנוסף חיפשנו וגם מצאנו שפיץ אסטרטגי".

 

מהלך המיתוג ילווה גם בשדרוג רשת בזקסטור שתהיה חלק ממותג בזק, ותשנה את האופי שלה לרשת קמעונאית מודרנית, תרחיב את מגוון המוצרים הנמכרים, תפתח נקודות מכירה חדשות במרכזים מסחריים ומרכזי ערים, ותרחיב את הפריסה בכל רחבי הארץ.

 

בזק נמצאת גם בהליכי אישור מתקדמים של מגוון רחב של מסלולים ומבצעים בתחום הטלפון הקווי – שנועדו לאפשר לכל לקוח לבנות לעצמו חבילה המתאימה לו ואשר תוזיל עבורו את הוצאות הטלפון הקווי.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים