שתף קטע נבחר

מיצובישי מרעננת "אמריקניות": גאלאנט ואקליפס

המשפחתית ומכונית הספורט זוכות למתיחת פנים קלה ועדכונים שונים, כדי להפוך אותן לאטרקטיביות מול מתחרות צעירות יותר. אלינו ימשיכו לא להגיע

מיצובישי משיקה בתערוכת הרכב של שיקגו מתיחות פנים לדגמים האמריקנים - גאלאנט ואקליפס. השתיים זוכות בעיקר לעדכונים קוסמטיים, מתוך מטרה להעניק להן מראה רענן אל מול מתחרות צעירות יותר. הגאלאנט מתחרה באמריקה בטויוטה קאמרי והונדה אקורד, ואילו האקליפס מתמודדת בין היתר במכוניות כמו אודי TT ופורד מוסטנג.


 

שתיהן לא מוצעות באירופה, מה שאומר גם כי בהעדר תקינה מתאימה, לא יכולות להגיע לישראל. מחברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי, נמסר ל-ynet כי נכון לעתה לא ידוע על כוונה להציע את המכוניות הללו עם תקינה אירופית. מנגד, מספר יחידות של האקליפס טרם עודכנה, יובאו לישראל בייבוא אישי.


 

עוד קצת כוח ופוזה לאקליפס

האקליפס הספורטיבית זוכה לעדכונים לעיצוב החיצוני, הכוללים הוספת ספויילר אחורי גדול בגרסת ה-V6 (שמכונה "GT") ושינויים ליחידות התאורה ולפגושים. מאחור מצטרפת גם מערכת פליטה עם שני פתחים, שמלבד רעש ספורטיבי יותר תעניק גם שני כוחות סוס נוספים למנוע ה-3.8 ליטר - או 265 כ"ס סך הכל. גרסה זו תמשיך להציע תיבת שישה הילוכים ידנית או חמישה הילוכים אוטומטית, המעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים.

 

בנוסף, תוצע גם גרסת "GS" פשוטה יותר, לה מנוע 2.4 ליטר עם ארבעה צילינדרים ו-162 כ"ס. כאן יש תיבת חמישה הילוכים ידנית או ארבעה הילוכים אוטומטית. נתוני המידות לא השתנו, והאקליפס תמשיך להציע בסיס גלגלים של 257.5 ס"מ, אורך של 458 ס"מ, רוחב של 183.5 ס"מ וגובה של 136 ס"מ. למפרט האבזור הצטרפה מערכת בקרת יציבות תקנית, ובתא הנוסעים תמצאו ריפודים חדשים. כל השינויים שהוזכרו יוצעו באקליפס קופה, ובאחותה הפתוחה - האקליפס ספיידר.


מיצובישי גאלאנט המחודשת

 

שינוי קל לגאלאנט

גם המשפחתית זוכה לרענון קוסמטי, וכזה הנראה משמעותי יותר מבאקליפס. הגאלאנט המחודשת זוכה ליחידות תאורה מעודכנות מלפנים, סבכה קדמית מודגשת בכרום ופגושים שונים. למעשה, מאחור ניתן להגדיר את השינוי כ"דרמטי", עם עיצוב חדש לגמרי המזכיר את הלנסר החדשה. בתא הנוסעים מבטיחים היפנים שיפור לאיכות החומרים, וגם תוספות אבזור חדשות: מושבים קדמיים מחוממים וגג שמש חשמלי. עיצוב הפנים נותר עם זאת ללא שינוי מהותי.


השינוי מורגש במיוחד מאחור

 

הגאלאנט תמשיך להימכר עם מבחר של שני מנועים ושלושה הספקים: 2.4 ליטר עם 160 כ"ס, או 3.8 ליטר עם 230 כ"ס או 258 כ"ס. זה האחרון שייך לגרסת הראליארט הספורטיבית, שגם מצוידת בחישוקי "18 (במקום "16 או "17 בדגמים הרגילים), מתלים ספורטיביים ותיבת חמישה הילוכים אוטומטית. לדברי מיצובישי, גרסה זו תוכל להאיץ מעמידה ל-97 קמ"ש (60 מייל לשעה), בתוך כשש שניות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מיצובישי אקליפס המחודשת
גם בגרסת ספיידר פתוחה
וזה תא הנוסעים שלה
מיצובישי גאלאנט
שיפור לתא הנוסעים (בתמונה: גרסת ראליארט)
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים