שתף קטע נבחר

מיילים פנימיים חשפו: בכירי מיקרוסופט מתוסכלים מ-Vista

במהלך משפט שמתנהל בארה"ב הוצגו מיילים של בכירי מיקרוסופט המתלוננים על הבעיות במערכת ההפעלה החדשה. אחד המנהלים התלונן כי Vista הפכה את המחשב שלו למכונת מיילים בלבד בשווי 2,100 דולרים

מסתבר כי גם במסדרונות של מיקרוסופט מביעים חוסר שביעות רצון ממערכת ההפעלה Windows Vista. מיילים פנימיים, שנחשפו במהלך משפט  בארה"ב, מעידים על אכזבה ממערכת ההפעלה Vista מצד מנהלי החברה, כך מדווח אתר TheAge.

 

המיילים נחשפו בשל תביעה ייצוגית בה מואשמת מיקרוסופט בשיווק מחשבים, בשיתוף עם יצרניות החומרה, שהוגדרו כ-Vista Capable למרות שבפועל לא יכלו להריץ היטב את Vista על כל תכונותיה המתקדמות.

 

המיילים ,שנחשפו במהלך המשפט בוושינגטון, הם מימי ההשקה של Vista, אז נאבקו המשתמשים המוקדמים עם בעיות תאימות של רכיבי חומרה, מחסור בדרייברים (שלא היו זמינים עדיין) ובעיות שונות אחרות.

 

במיילים שהוצגו כראיות בבית המשפט מראים כי לא רק המשתמשים היו מתוסכלים ממערכת ההפעלה. גם דמויות בכירות בחברה נאבקו בה. לדוגמה, מנהל בשם מייק נאש התלונן כי סבל קשות בשל בעיות התאימות השונות וש-Vista הפכה את המחשב שלו ל"מכונת מיילים שעולה 2,100 דולר".

 

מנהל התפעול ג'ון שירלי קיטר כי אינו מצליח להתקין מדפסת של Epson וסורק של Nikon. גם את שירותי MSN הוא לא הצליח להריץ על Vista, וסירב להתקין אותה על המחשב השני בביתו. "אני לא מצליח להבין למה למוצר שהיה בפיתוח כל-כך הרבה זמן אין עדיין דרייברים", כתב.

 

סטיב באלמר: "בסדר"

סטיבן סינופסקי, המנהל הממונה על Windows בחברה, נאבק על מנת לגרום למדפסת שלו לעבוד עם Vista. במייל ששלח למנכ"ל מקרוסופט סטיב באלמר בפברואר 2007, סינופסקי כתב כי יצרניות החומרה כנראה לא נערכו והכינו מראש דרייברים, כי לא האמינו שההשקה תצא לפועל בזמן. ההשקה של Vista, אגב, סבלה מעיכובים מהותיים של יותר מחמש שנים.

 

סטיב באלמר השיב בתמציתיות על מייל האזהרה של סינופסקי, וענה במילה אחת - Righto, שפירושה "בסדר".

 

במייל אחר שאל סינופסקי אם ייתכן שמחשבים ששווקו תחת הסיסמה Vista Capable - תואמי Vista - אינם מריצים את הממשק הגרפי התלת-מימדי Aero, שלו דרישות חומרה גבוהות. Aero מזכיר את התצוגה המרהיבה

 של OS X למקינטוש, אך דורש חומרה יקרה יחסית.

 

בתגובה מסרה מיקרוסופט ל-TheAge כי "עובדי מיקרוסופט דנו בבעיות כדי לשפר את התוכנה עבור לקוחות החברה. זו סוג התכתובת שאנחנו רוצים לקדם. בסופו של דבר, היא עוזרת לנו להגשים את המטרה".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים