שתף קטע נבחר

מטריקס תספק מערכות ניהול ללאומי קארד

חברת האשראי בחרה בטכנולוגייה של מטריקס ומיקרוסופט לניהול קשרי הלקוחות שלה. היקף הפרוייקט הוא 15 מיליון שקל

חברת האשראי לאומי קארד בחרה בטכנולוגיית ניהול קשרי הלקוחות (CRM) של מיקרוסופט ומטריקס. שווי הפרוייקט הכולל אפיון, יישום והטמעה של הטכנולוגיה הוא כ-15 מיליון שקל.

 

הטכנולוגיה של מיקרוסופט תשמש את מחלקות השיווק, המכירות והשירות של לאומי קארד. המערכת תשרת 400 נציגי שירות בחברה וכן אנשי הנהלה ומטה. לאומי קארד היא חברה בת בבעלות בנק לאומי וקבוצת קנית. לחברה יותר מ- 1.5 מליון לקוחות פרטיים והיא משרתת כ- 42 אלף בתי עסק. בשלב הראשון תבצע מטריקס תיחום ואיפיון למערכת, ובשלב השני יבוצע הפרויקט עצמו, כאשר השלב העיקרי צפוי להיארך כשנתיים.

 

המערכת של מיקרוסופט תחליף מערכת קשרי לקוחות קודמת של חברת ונטיב, אשר פעלה עד כה בלאומי קארד. פרויקט ה- CRM בלאומי קארד הוא אחד המכרזים האסטרטגיים ביותר בתחום ה- CRM שנערכו לאחרונה. יש לציין כי לאומי קארד נמנית בין הארגונים הגדולים והראשונים במשק הבוחרים ליישם את פתרון ה- CRM של מיקרוסופט.

 

בחודשים האחרונים חתמה מטריקס על מספר הסכמים דומים עם משרד החינוך, דואר ישראל, פסגות אופק, דלויט – ברייטמן אלמגור.

 

עינת שמעוני, אנליסטית בכירה ב- STKI, אמרה כי: "אין ספק שזהו ניצחון גדול ומשמעותי למיקרוסופט ומטריקס משתי בחינות: האחת היא שמדובר בארגון גדול, והשניה, משום שמדובר בארגון פיננסי. במובנים רבים, ארגונים פיננסיים מהווים "שדה הקרב" משמעותי ביותר בין ספקי CRM".

 

חברת מטריקס מעסיקה כ- 4,100 עובדים בתחום טכנולוגיות המידע ונחשבת כיום לאחת החברות הגדולות בתחום טכנולוגית המידע . מנכ"ל החברה הוא מוטי גוטמן. מטריקס נסחרת בבורסה לנירות ערך בת"א במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2007 הגיע לכ- 1.3 מיליארד שקל והרווח הנקי הגיע ל- 79.5 מיליון שקל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאומי קארד: קונים מטריקס
מנכ"ל מטריקס, מוטי גוטמן
מומלצים