שתף קטע נבחר

יוניליוור מעוניינת למכור את חלקה בבייגל בייגל

המהלך בא בהמשך למהלכים קודמים של יוניליוור במסגרתם מכרה פעילויות שונות, שחלקן לא היו בליבת עסקיה. יחד עם זאת, אם לא תקבל החברה הצעת מחיר הולמת, היא עשויה לוותר על המכירה

חברת יוניליוור הודיעה היום (ד') כי היא מחפשת קונה שירכוש את חלקה בחברת בייגל בייגל. יוניליוור החליטה לצאת מתחום מוצרי האפייה, ובחברה טוענים כי תחום זה, שהינו תחום ההתמחות של בייגל בייגל, אינו נמצא בתחומי המומחיות של יוניליוור.

 

יחד עם זאת, אם לא תקבל החברה הצעת מחיר הולמת, היא עשויה לוותר על מכירתה. בעבר ניסתה יוניליוור למכור גם את חברת 778 שבבעלותה אך לא הצליחה לקבל את המחיר שדרשה עבור החברה, ובמקום זאת היא החלה להשקיע במותג ולרענן אותו.

 

המהלך הנוכחי מגיע בהמשך למהלכים קודמים של יוניליוור במסגרתם מכרה פעילויות שונות, שחלקן לא היו בליבת עסקיה. כך בשנת 2002 מכרה את מזון בעלי החיים דוגלי וקט-לי לחברת אסם, בשנת 2003 מכרה לחברת מוצרי הצריכה פרוקטר אנד גמבל את מותגי הכביסה ביומט, טיפ ותינוקלין, ובשנת 2004 היא מכרה גם את חלקה במפעל הטחינה תלמה (50%) למשפחת רושדי שהייתה שותפתה.

 

מיוניליוור נמסר, כי החברה פועלת מזה מספר שנים לכינוס קטגוריות והתמקדות במספר קטן יותר של מותגים שהינם בליבת העסקים של החברה - קטגוריות בעלות היקף עסקי משמעותי ונתחי שוק משמעותיים.

 

"ההחלטה למכור את חלקה של יוניליוור בחברה לא הייתה קלה", מסרה יוניליוור, "זאת על רקע ההצלחה והצמיחה החיובית של חברת בייגל בייגל בשנים האחרונות, ונתקבלה לאחר בחינה ממושכת. אנו מאמינים כי בעלות שונה לבייגל בייגל, עם תמהיל מוצרים מתאים יותר למוצרי החברה, יכול להעצים את השגשוג והצמיחה שלה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים