שתף קטע נבחר

קמפיין העבודה יצא לדרך: נקבל יותר מהסקרים

ב"עבודה" השיקו את קמפיין הבחירות והעידו על "תזוזה מסוימת ביחס הציבור כלפי ברק והמפלגה". על חילופי המהלומות עם קדימה, אמר: "כשמכפישים, ברק יודע גם להשיב"

מפלגת "העבודה" ערכה בצהריים (יום א') מסיבת עיתונאים חגיגית שבה השיקה את קמפיין הבחירות שלה. בפגישה עם כתבים טען אחד ממנהלי הקמפיין, שלום קיטל, כי בשיחות שערך עם עיתונאים בימים האחרונים חש שקיימת "תזוזה מסוימת ביחס הציבור כלפי ברק והמפלגה".

 

לדברי קיטל, "מכאן מתחיל שינוי, ואני בטוח שלעבודה יהיה הישג אלקטורלי גבוה יותר וטוב יותר ממה שנותנים לה הסקרים".

 

בהתייחסו למתקפות ההדדיות בין העבודה ובין קדימה, אמר קיטל כי ההכפשות החלו מכיוון מפלגת השלטון. "ברק מתעסק עם הדברים החשובים של המדינה, אך יש גבול למתקפות האינסופיות נגדו, צריך להגיב", הסביר קיטל. "אם מישהו חושב שאחד עושה והאחרים רק תוקפים, כדאי לזכור שברק יודע לענות".

 

קיטל התייחס גם לאפשרות שהעבודה תהיה באופוזיציה לאחר הבחירות, אופציה שאותה אישר ברק לפני שבועיים בראיון

מיוחד ל-ynet, ואמר: "אנחנו לא נשב בממשלה שלא תלך בקווי היסוד שלנו".

 

במסיבת העיתונאים הוצג הקמפיין שהציף את הרחובות בימים האחרונים. בערים רבים בארץ ניבטה מהשלטים תמונתו של ברק, מלווה בכתוביות "לא סחבק", "לא חבר" או "לא טרנדי". מנהלי הקמפיין, קיטל והפרסומאי מורדי עמר, הבהירו שמטרת הקמפיין היא למצב את ברק כמי שאולי אינו נחמד לבריות, אולם ניחן בתכונה חשובה לפוליטיקאי: מנהיגות.

 

השלב השני של הקמפיין, שנועד למזער את העיסוק בשיח הציבורי בתכונות האופי של יו"ר העבודה, כולל את אותן סיסמאות, אולם מצטרפת אליהן המילה "מנהיג". לאמור: "אהוד ברק - לא טרנדי. מנהיג".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לא חבר, לא משחק. ברק
צילום: ירון ברנר
יש תזוזה. קיטל
צילום: יוני המנחם
מומלצים