שתף קטע נבחר

במים היו ג'וקים, ולא היתה מרפסת - המלון יפצה

בית-המשפט: מלון סנטראל פארק באילת לא סיפק את מה שהבטיח; לא היו בחדר מרפסת וערכת קפה, המזגן היה מקולקל ובקנקן המים היו חרקים. המלון חויב לשלם לתובעים 1,750 שקל

התובעים הזמינו נופש בן 3 לילות במלון סנטרל פארק באילת באמצעות אתר האינטרנט של "הדקה ה-90", ושילמו בעבורו 1,998 שקל.

 

לטענתם, הובטח להם חדר עם מרפסת, מיני בר, ערכת קפה ומזגן. ואולם למרות ההבטחה לא היתה בחדר מרפסת; לא היתה ערכת קפה; המיני בר הוגדר כשומר קור ולא כמקרר, ובעקבות זאת זרקו מחצית מהדברים ששמו בו; המזגן לא עבד; וכן הוגש להם קנקן מים שבו היו שני ג'וקים וחתיכת לחם בתחתיתו - ובעקבות זאת לא פקדו את חדר האוכל.

 

לתובעים היו טענות נוספות; בין השאר ביחס לנוף של פיגומים שנשקף מהבריכה ובנוגע לסידור חדרם.

 

המלון טען מנגד כי סיפק לתובעים חדרים בהתאם לסיכום עם הדקה ה-90. כך למשל נטען כי הדקה ה-90 הטעתה את התובעים לגבי המרפסת, וכי המרפסת היא בתשלום נוסף.

 

המלון לא יכול להתנער ממה שהובטח

השופט יואל עדן מבית-המשפט לתביעות קטנות באילת החליט לקבל את התביעה בחלקה.

 

השופט קבע כי המלון, אשר עובד עם הדקה- 90 זה ארבע שנים בקירוב, אינו יכול להתנער מפרסומיה, וכי ההבטחות של הדקה ה-90 מחייבות אותו.

 

"מלון העובד עם סוכן 4 שנים, ויכול בנקל לבדוק את תוכן הפרסום של אותו סוכן באינטרנט, אינו יכול לעצום עיניו מלבדוק את תוכן המצגים שיוצר אותו סוכן בשמו, לכבד הזמנות של אותו סוכן, ובה בעת לטעון שהסוכן מטעה", כתב השופט בפסק-הדין.

 

לפיכך נקבע כי יש לקבל את תביעת התובעים ביחס למצגים הקשורים למרפסת וערכת הקפה, ביחס לתקלה במזגן - הגם שתוקנה - וביחס לחרקים, וכי הם זכאים להחזר של 1,000 שקל בתוספת 500 שקל פיצוי. השופט ציין כי התובעים לא עזבו את המלון, ועל-כן אין הם יכולים לקבל החזר מלא.

 

כן חויב המלון לשלם לתובעים הוצאות משפט בסך כולל של 250 שקל.

 

לעיון בפסק הדין

 

לאתר המשפט הישראלי פסק דין

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מי הזמין גו'ק בקנקן?
צילום: ויז'ואל/פוטוס
מומלצים